![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de liberale beloftes spreken niet meer aan...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() Integendeel. Defensie heeft overduidelijk noden die niemand voorzien had (gelukkig had de PS dat tijdig ingezien), dus de belastingen moeten verhoogd worden.
Laatst gewijzigd door Kortaf : 17 oktober 2007 om 08:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Staatssecretaris
|
![]() Ze gaan wel eerst de str*nt van een ander moeten opkuisen.
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() daarin geef ik Mitgard nu eens groot gelijk, wat hebben de onderhandelaars nu al: belastingverlaging, hogere uitkeringen én een gat in de begroting. Je moet geen intellectueel zijn om te begrijpen dat dat niet gaat.
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De intellectuele zwaargewichten die de heer Leterme, De Wever en Vandeurzen adviseren, begrijpen dit maar al te goed. Het is frappant dat de in steigers staande oranje-blauwe regering expliciet de schijnwerpers op het communautaire gericht zal houden tot 2009. Het idee is dat het kiespubliek gebiologeerd zou zitten turen in de felle lichtbak die BHL, grote/kleine/gefaseerde staatshervormingen en het huidige communautaire gekissebis zijn. Eens de verkiezingen van 2009 achter de rug zijn, zullen belastingsverhogingen en het terugschroeven van de uitgaven in de sociale zekerheid ons deel zijn. De heer Leterme beloofde in volle kiestrijd aan het ACW om 2 miljard in de sociale zekerheid te injecteren en ondertusen blijkt de notionele intrestaftrek op jaarbasis 1 miljard minder inkomsten te genereren. Benieuwd waar die intellectuele heavies de mankerende 4 miljoen zullen vinden tegen 2009. Met een beetje sjans op forum.politics.be. met de ray-ban bijdehand, virmiljoen
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb alvast wat miljoenen gevonden op defensie. Het is van een vriendje van je. Doei! (in stijl onderdoende voor viermiljoen....) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Potjandorie, heb ik mij daar toch wel mijn aller eigenste heckler op de nek gehaald. Een eer waarop het hoge luchtdrukgebied genaamd De Crem en het meisje Vervotte vooralsnog geen aanspraak kunnen maken. Oops, did it again. André, au-secours! virmiljoen
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 18 oktober 2007 om 22:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() bent u traag?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Er zijn er die vinden dat de belastingen te hoog zijn op grote vermogens... LAAT MIJ NIET LACHEN HE! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Gouverneur
|
![]() quid met de notionele interestaftrek - een paradepaardje van blauw? wie gaat dat betalen? Zoals hoger reeds gezegd: quid met de extra lasten door verkoop van gebouwen, overname van pensioenfondsen?
Ondertussen gaan de prijzen aan de pomp ook alweer de hoogte in. De berichtgeving over de prijs van voeding is evenmin geruststellend... het worden 'magere jaren'... |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ontegensprekelijk, maar dan van de ontiegelijke valse soort.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() wie vindt nog dat virmiljoen een column verdient in een vlaamse kwaliteitskrant?
zo'n verfijnde stijl mag toch niet verloren gaan aan een ordinair forum ofwel? |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#36 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 19 oktober 2007 om 18:57. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Desondanks zou ik hem toch willen aanraden minder haastig en minder slordig te werk te gaan, en zijn teksten nog eens na te lezen vooraleer ze te posten. Een vlaamse kwaliteitskrant verdient toch nog net iets beter. En waarom vindt u die verfijnde stijl op dit forum verlorengaan? Bloeien de schoonste rozen niet langer op een mestvaalt? Vriendelijke groeten, djimi |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar draait de vraag om. Zijn centen boosaardig duivelsgevrocht (Mitgard, tot op heden niet ondervoed)? Zijn centen het hoogste goed (AyneRand, die denkt dat geld ook intelligentie, moed, schoonheid, liefde, ... betekent). Wie van de twee heeft gelijk? Ik stuur alvast mijn kat naar het debat. Of nee, de kat van de buren want ik ga het mijn eigen kat niet aandoen. Mijn kat weet ook wel dat baasje eten koopt van geld. Enfin Mitgard jongen, ik hoop ergens dat ge intussen uw eigen huur betaalt en uw maandelijkse rekeningen voor elektriciteit en water en vuilophaling en waterzuivering en telefoonkosten en,... ziet binnenlopen. Enkel en alleen dan ga ik toegeven dat ge een waar ideoloog zijt. Want voor de mensen die dat alles wel doen, is elke cent er ene, ook al geven ze graag eens een pint aan den toog of trakteren vrienden of familie eens graag op een restaurantje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#40 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb niks te klagen op dit forum buiten wat ruis van spammers die zowel links als rechts zitten. Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |