![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Burgemeester
|
![]() Neen, heeft niets te maken (denk ik) met de openingspost.
Maar blijkbaar hebben er daar ook wat mensen last van jeukende vuisten...
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik geloof niet dat wat motorbendes onderling aanvangen het grote nieuws is. Zolang er geen buitenstaanders last van hebben, mogen ze er van mijn zijn.
Een tijdje geleden keek iedereen raar op, toen volgens een krantenartikel er zelfs één in mijn buurt moest zijn. Blijkbaar zat het er toen tegen en de naam Hell's Angels viel toen ook in dat artikel. Eigenlijk interesseerde het me geen zak, maar vele buurtbewoners schrokken wel te moeten vaststellen dat er een motorclub in de buurt was. We hadden er eigenlijk meer geluidsoverlast van verwacht. Enkele jaren geleden zijn er in Scandinavië geloof ik wel ooit burgerslachtoffers gevallen bij schermutselingen tussen motorclubs. Dat was eigenlijk de enige keer dat ik dat hoorde. Mij boeit het dus niet. Interne keukenkwesties in besloten kringen, die buitenstaanders geen last berokkenen, moet ieder voor zich maar uitvechten. Als het uit de hand loopt, moet de politie wel ingrijpen. Toch kan ik er niet aan doen dat ik meer artikelen vind over onschuldige slachtoffers, gemaakt door daders die niet lid zijn van een motorclub, maar vermits ze autochtoon zijn en die daders tot het exotisch verrijkend erfgoed behoren, worden deze verhalen minder opgesmukt. Ik leerde op school dat de Hell's Angels een racistische organisatie waren, vermits ze ooit een zwarte hadden vermoord, toen ze instonden voor de beveiliging op een concert van de Rollings Stones. Dat die zwarte wel met een geladen vuurwapen stond te zwaaien, vertelde men er niet bij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
In Holland loopt er momenteel een proces tegen de club wegens racisme. Dat is wel grappig, al de jongens die op de eerste rij zitten voor de rechter zijn kleurlingen. En die zitten daar beschuldigd van racisme omdat er geen kleurlingen bij de club mogen volgens het openbaar ministerie. ![]() En inderdaad, op Altamont werd er een neger doodgestoken toen hij iemand wou neerschieten. De man die beschuldigd werd van moord, een Oakland Hells Angel, werd door de rechter vrijgesproken. Edit: Boadicea, het is Hells Angels, niet Hell's Angels. Zo staat het getatoueerd op mijn buik en zo draag ik het op mijn rug. Enzo is het getrademarked. Laatst gewijzigd door HAMC : 16 oktober 2007 om 19:30. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
En die tattoo laat ik wel eens zien als we eens alleen zijn. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
Denk eens na, hoe lang zou het duren als u ergens gaat schieten en mensen halfdood kloppen? Hoeveel maal zou u dat kunnen doen voor men u komt opladen? Waarom mag die ene motorclub blijven schieten op mensen? Waarom treed de politie niet op? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Niet echt nee. Mijn stopwoord is gewoonlijk: ik heb niets te zeggen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Dat is gewoon een vraag aan iemand die een ordinaire vechtpartij tussen "motards" met waarschijnlijk een glaasje teveel op , vergelijkt met een oorlog????!!
Droegen die gasten machinegeweren met zich, of bazooka's ? Handgranaten ? Mijnen,bommen ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() HA, Nomads, Outlaws..der zijn er nog wel een paar die feitelijk allemaal van dezelfde club zijn nietwaar hamc?
De 1% club.
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kwestie dat ze weten wie de securitie en zo doet op de treffens, en de catering en ...wie weet wat nog allemaal. Ze zijn nog zo gek niet hoor.
![]() |