![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
#22 |
Gouverneur
|
![]() Weet je wat ik zo straf vind? , wel géén enkele VLD-er heeft zich verlaagd om C.De Schepper te beschuldigen van parasitisme, plaatsje terug aan de partij geven en ik denk niet dat er VLD-ers in hare gang zijn gaan zeiken, ik heb wel wat anders meegemaakt, tot het vrijgeven van strikt persoonlijke gegevens zelfs....maar ja..ik stapte dan ook uit het VB he
![]() ![]() ![]()
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
2** Als Marokko enkel om wille van geografie geweigerd werd dan is dat onbegrijpelijk. Verwantschap is veel belangrijker. De zwakte van Europa is nu al dat men geen gemeenschappelijk standpunt kan innemen. Wat zou het dan wel worden? 3** 97% van Turkije ligt in Azië dus zo ongenuanceerd is FDW niet. Dat Aziatische islamland zou dus plots veruit de grootste Europese staat worden. Met het grootste leger. De VSA wil dat Turkije erbij moet, omwille van legerbasissen die ze dan tot hun beschikking hebben. Dat woord Islam mag ik mogelijk niet gebruiken van de politiek correcten, maar ik doe het toch. Ik open er weldra een topic over. 4** Inderdaad, een nieuwe stroom van 'vluchtelingen' naar onze streken is verzekerd. Is het integratieprobleem nog niet groot genoeg? 5** Ik heb de indruk dat wat FDW zegt wel verkeerd MOET zijn. Hij zegt hetzelfde als Van Miert en Giscard. |
|
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
Vlaamsnationalisten moeten niet mekaar bestrijden. |
|
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
Wij en de overgrote meerderheid van de Vlamingen willen gewoon dat vreemdelingen die zich hier blijvend willen vestigen onze taal leren, onze waarden en normen aannemen en onze wetten respecteren. Dat is toch niet teveel gevraagd? Voor alle duidelijkheid: het is natuurlijk niét zo dat elke vreemdeling een crimineel is of elke crimineel een vreemdeling. Wij erkennen dat er heel wat vreemdelingen (Marokkanen, Turken en anderen) zijn die zich willen aanpassen aan hun nieuwe thuisland. Het Vlaams Blok steekt de hand uit naar dié vreemdelingen die wél een ernstige inspanning doen om Vlaming onder de Vlamingen te worden. Zij verdienen onze steun en ons respect. Journalisten hebben er in het verleden trouwens -verbaasd en geschokt- op gewezen dat het Vlaams Blok ook meer en meer kiezers aanspreekt in allochtone middens. Ook daar heerst er toenemend ongenoegen over ontspoorde, criminele jongeren en de politieke onwil om de samenlevingsproblemen kordaat aan te pakken. ********** Clemens, je beschuldigingen zijn dus manifest onjuist. Besluit nu maar zelf wat je te doen staat. |
|
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() ![]() Website van Claudine: http://users.skynet.be/claudine.desc...jn_website.htm http://www.claudinedeschepper.be/ De verjonging binnen de partij, laat nog even op zich wachten (Claudine 54 j , geboren op 31-12-1949 Antwerpen) ![]() Eén troost: Claudine was in haar jonge jaren gewezen medewerkster van artsen zonder grenzen. Er is nog hoop voor het Blok ![]() Ps: ze ziet er ook echt uit als een Blokker, vind je niet? ![]()
#27 | |
|
![]() Citaat:
Claudine werkte met AZG, maar ze is wel een beetje oud en ziet er uit als een Blokker. Wat een verheven argumentatie van een politiek correcte Piano ! Ik heb vroeger in vluchtelingkampen gewerkt, doe nu mee aan ontwikkelingshulp, ben nòg ouder dan Claudine en zie er mogelijk ook uit als een Blokker. Zou het mogen van Piano? |
|
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Democraten lachen ook al eens graag ![]()
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#30 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
We hebben ondertussen wel geleerd dat er bij het blok een groot verschil bestaat tussen woord en daad. De Blokslogans tegen vreemdelingen, gebruikt op meetings en op propaganda-folders hebben de bevolking goed opgejut tegen vreemdelingen, ook tegen migranten die zich hebben aangepast! Nu teksten wijzigen en aanpassen, is misschien goed om de partij-financiering te behouden , maar komt wel schromelijk te laat om het aangerichte kwaad te verhelpen. Een extreem knuffelbeleid was verkeerd, maar gedurende vele jaren op een extreme wijze het negatieve belichten van de vreemdelingen (de migranten, de illegalen, de asielzoekers), was ZEKER NIET nodig . Op sommige forums druipt de vreemdelingenhaat er zo af! En dit is de verantwoordelijkheid van het Blok! Het Blok heeft die haat gezaaid! Spijtig genoeg blijven die haatcampagnes voortduren in de blokpamfletten. Men laat er zelfs in doorschemeren dat illegalen en asielzoekers het beter hebben als de gewone burgers. Sorry, maar ik heb zo’n asielcentrum bezocht en de mensen worden daar wel goed opgevangen, doch met een minimum aan confort! Hun leven in die containers onder een grote gesloten hangar is zeker niet te benijden. Gelukkig is het voorlopig! Een beetje menselijkheid mag toch wel! Ook hier tracht het blok de mensen op het verkeerde been te zetten. Terwijl er geen enkel probleem is met de asielzoekers in het bezochte centrum, probeert het blok dit te ontkennen en de bevolking op te maken tegen de asielzoekers. Wel luc, ik weet wat mij te doen staat en ik laat me niet vangen door de val uitgezet door het blok! |
|
![]() |
![]() |
#31 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Clemens, ik en jij mogelijk ook dachten dat er in Nederland helemaal geen vreemdelingenprobleem was. Toen kwam Pim Fortuyn en toen mocht wel gezegd worden wat niemand durfde. Het probleem is er minstens even groot dan hier maar werd door de media toegedekt. Hier is dat nog zo. De oorzaak is niet Pim, maar wel de plotse ongecontroleerde grote stroom van arme vreemdelingen met een totaal andere cultuur die aangetrokken worden door de sociale voorzieningen van onze welvaartstaat. Dat veroorzaakt OVERAL grote problemen.
Nu kun je zeggen die armen hebben het recht naar ons te komen. In zekere zin is dat zo. Maar dan stelt zich de vraag: Wie is hier bereid om 75% van zijn salaris en sociale voorzieningen af te staan? Wel, niemand. Zolang wij hier vreemdelingen meer bieden zonder te werken, dan ze thuis kunnen verdienen met te werken zullen ze er meer komen. Daarbij blijven in de ontwikkelingslanden de echte sukkelaars achter want de mensenhandelaars verdienen er te weing aan. Daarbij valt de grote last van de immigratie op onze laagste klasse die de mensen uit de 'betere' wijken dan misprijzend xenofoob noemen. Vergeet ook niet dat in het suksesvolle immigratieland VSA geen sociaal vangnet bestaat de eerste jaren. Daar moet gewerkt worden, ofwel is er niets. Er is dus maar één oplossing: maximale doeltreffende hulp aan landen van herkomst zodat iedereen gelukkig kan zijn in eigen land. En immigratie-stop. Schelden op de boodschapper lost niets op. Als ik een fout maak, laat me dan weten waar. |
![]() |
![]() |
#33 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Luc Broes
Inderdaad geen knuffelbeleid naar de nieuwe Vlamingen. Hier gelden rechten en plichten. Op dat punt zijn we het eens. Maar u kunt zoals N-VA met oplossingen komen, om het knuffelbeleid af te blokken. Maar verder wel respect tonen voor deze mensen. Wat het BLOK doet in zijn pamflet is het zo voorstellen dat de nieuwe Vlamingen er veel beter aan toe zijn dan de autochtone Vlamingen. Dat is nog min nog meer volksbedrog, en het schept haat tussen volksgemeenschappen die op lange termijn leiden tot situaties als in Bosnië. En wanneer u dit schelden noemt naar de BLOK boodschapper dan is dit zo, anders kan men beter dit forum sluiten of enkel nog Blokkers toelaten. |
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Elke Blokker drukt het allemaal op zijn eigen manier uit, maar het komt uiteindelijk allemaal op hetzelfde neer: "Opkrassen of Opkrassen".
![]() |
#35 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|||
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
![]() Citaat:
Ps: vergis ik mij maar staat het schuim weer niet op je lippen? ![]()
![]() |
#38 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
#39 |
|
![]() Zonder twijfel vindt men krapuleuze uitspraken op internet geplaatst door naamloze 'helden' en niet alleen door zogenaamde Blokkers.
Zo werd een tijd geleden ook op TV als ik het goed voor heb, in een ontspanningsprogramma gevraagd wat men zou doen als Karel Dillen gekwetst langs de baan lag, met de suggestie: je laat hem toch zeker liggen! De meest schokkende uitspraak dan voorwenden als de echte houding van de tegenpartij is al even hatelijk als de uitspraak zelf. |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |