![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: wijzerzin of tegenwijzerzin? | |||
wjizerzin |
![]() ![]() ![]() |
17 | 85,00% |
tegenwijzerzin |
![]() ![]() ![]() |
3 | 15,00% |
Aantal stemmers: 20. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het blijft in wijzerszin draaien bij mij, ookal verplicht ik mezelf het anders te bekijken.
Het lukt niet. Is er nu 1 van mijn hersenhelften kapotgezopen?
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 18 oktober 2007 om 14:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Je gaat me niet vertellen dat IEMAND dat HOOFD tegen wijzersin ziet gaan???
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 18 oktober 2007 om 16:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De danseres verandert van richting elke halve draai. Wanneer het opwaartse been bijna de kant van de tekening raakt, verandert het van richting Waarom merken we dit dan niet op? Eens ons brein heeft 'beslist' in welke richting de danseres draait, heeft het de neiging om bij die beslissing te blijven. Om de truuk door te hebben volstaat het om te focussen op de voet van het opwaartse been. Mannen hebben het daar waarschijnlijk wat moeilijker mee, want zij zullen eerder op het bovenlichaam focussen
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() je uitleg klopt toch niet hoor, aan de schaduw van de voet te zien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lijkt me slecht voor de nekwervels dat spelletje!
![]() |
#30 |
Parlementslid
|
![]() Ik krijg ze aan het trillen en het kind wil met alle macht naar links draaien, maar vlak voor het wil lukken beslist ze toch om naar rechts te draaien.
|
![]() |
![]() |