![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() ![]() Maar weet je ook welke vier? |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
Dat racisme vooral ik de lagere sociale klasse zit, is een logisch gevolg van opkomen voor zichzelf: een laaggeschoolde Belg heeft minder rechten dan een laaggeschoolde allochtoon. De ene wordt als het arme slachtoffer afgeschilderd. Als hij werkloos is, is het ocharme de schuld van onze racistische maatschappij. Een werkloze Belg wordt als luie parasiet aanzien. Vergeef die werkloze Belg dat hij op den duur kwaad wordt, als hij na een zoveelste sollicitatie uit de boot valt en weer moet vaststellen dat er weer een vreemde naam in zijn plaats wordt aangenomen. Geen wonder dat veel laaggeschoolde autochtone jongeren juist DANKZIJ de wet racist worden. Een mooi voorbeeld is Hans Van Themsche. Helaas is hij een product van onze maatschappij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik die op mijn kamertje lig te roepen 'ik haat negers' doe niemand kwaad. Maar daarom is het nog niet aangenaam als een groot deel van de bevolking elkaar haat. Ook al 'doen' ze niets. Maar de efficientie van een overheid daarbij, stel ik in twijfel. @Boadica Citaat:
Anders is het natuurlijk als er subsidies en andere mumbo jumbo ermee te maken heeft.
Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 19 oktober 2007 om 21:39. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door AyneRand : 19 oktober 2007 om 21:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() LOL
Hitler draait zich om in zijn graf. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als werkloze, ongeschoolde skinheads een migrant mollen, is dat enkel omdat ze evengoed uitgesloten zijn. Enkel: zij zijn uitgesloten door onze maatschappij. Die migranten die autochtonen mollen, zijn eerder uitgesloten door hun eigen onwil. Ze willen niet mee in onze maatschappij en steken alles op de racisten. De racisten zijn dikwijls autochtone kansarmen, die niet mee kunnen en zich gaan verdedigen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() Jij leeft niet in de realiteit en het is jouw soort dat nog VOOR allochtonen te vrezen zal hebben, wanneer het de Jantjes teveel wordt, stuk lasteraar dat je daar bent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
[quote]tegenwoordig is alles mumbo jumbo. Er zijn subsidies om allochtonen in dienst te nemen. Een ongeschoolde allochtoon is meer waard dan een ongeschoolde allochtoon. Juist in die laatste categorie en niet bij de bazen, raar maar waar, groeit het racisme. Kan je me nu volgen?[/qupte] Dat weet ik. Ik ben daar dan ook tegen. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() Ik ken een pak van die Jantjes, en ze lachen je uit, want ze verdienen veel meer geld in het systeem dat ZIJ bedacht hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je uit het zadel valt, opstaan en direkt terug herbeginnen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Ze is helaas de waarheid. Ik keur het niet goed, maar ik stel wel vast dat het gevaarlijk extreem rechts vooral in bepaalde middens groeit om de redenen die ik opsom. Vergeet niet dat ik zelf uit Antwerpen Ghetto kom en ik weet wat er leeft onder de mensen. De autochtonen in mijn buurt zijn allemaal armen, die het geld niet hebben om naar betere wijken te verhuizen. We zitten hier vast in de jungle en beginnen stilaan in te zien dat niemand ons zal helpen en met ons iets inzit.
We worden niet geholpen door onze overheden. Die negeren ons en trappen op ons. Wij zijn maar de racisten, de parasieten, ... de kansarme Belgen, die ze in Brussel liever vergeten. Arme allochtonen zijn interessanter om politiek correcte theorieën te verkopen. Autochtone armen, zijn goed om verdrongen te geraken door die allochtone sukkels. We worden hier elke dag gepest. Vrouwen zijn slachtoffer van sexuele intimidatie, als ze geen hoofddoek dragen. Onlangs werd ik nog ongevraagd in mijn kruis gegrepen. Mannen worden in elkaar geslagen of neergestoken. De politie doet niets. Integendeel: ze dreigen nog met smaad aan de politie, als we hem met onze klachten "lastig vallen". De vader van kleine Brandon met het spuitincident, werd in pas gehoord nadat hij naar de pers stapte, want men gooide hem gewoon buiten in de Handelstraat. Wij moeten hier echt vechten om te overleven, terwijl allochtonen met bijeen gedealde en gehealde dure auto's ons in het gezicht uitlachen en intimideren. Tegen hen doet niemand iets. Als je drie inbraken op nog geen 2 maanden moet tolereren en dan nog door de daders bedreigd wordt: we snijden je nog de keel over in je slaap, zodat je opkrast, vuile Belg. Wat doe je dan? De politie? Die lachen je gewoon uit en hebben naar eigen zeggen belangrijkere dingen te doen. Hier moet je op je hoede zijn en dan komt die burgemeester nog met zulke kolder af. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
Het verschil is dat ik arme Mohammedjes nog kan vergeven, maar jouw soort niet. Laatst gewijzigd door Boadicea : 19 oktober 2007 om 22:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als ik raciste was, had'k wel daar gebleven, bij de 'bron'. ![]() Laatst gewijzigd door Duupje : 19 oktober 2007 om 22:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() Heu, kan een onbevooroordeeld iemand het langer dan 2 maanden in Antwerpen Noord of Oud Borgerhout uithouden, zonder racistische trekjes te krijgen?
|
![]() |
![]() |