![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() De SVP - UDC won in Zwitserland
![]() Liever Blocher dan die boerenpartij van Polen. SVP maakte een ongeziene opmars en Blocher was zelfs minister in vorige regering. Laatst gewijzigd door Internaut : 24 oktober 2007 om 02:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En ik verwelkom Polen tot de 21ste eeuw. Ik dank de Polen om te laten zien dat democratie nog altijd kan werken
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Er is dus nog hoop voor Polen.
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zeer goed dat de Roomse aanbidders het onderspit hebben moeten delven. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Holebis? Homo-lesbiennes? Dat woord heb ik nog nooit gehoord. K&K stonden mij absoluut niet aan maar om daar nou de gay parade tegen over te zetten, da's net zo vunzig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Tja sorry, het staat mij gewoon echt niet bij dat ik ooit iemand dat woord heb horen zeggen. Dit terwijl nogal wat naaste vrienden van mij homofiel zijn: wellicht een typisch Vlaams woord ofzo?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(als ge "den dikke" ook niet kent: het is de dikke Van Dale, een Hollands woordenboek; en okee, daar staat in dat holebi inderdaad B. Nederlands is). Overigens is dit geen forum voor onbekende of minder bekende Vlaamse woorden te ontdekken.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Dat begrijp ik, denk je dat ik daar lid voor ben geworden? Het viel mij gewoon op dus ik dacht ik vraag erna. Lijkt mij niet zo heel vreemd toch?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
persoonlijk durf ik eerst al eens iets opzoeken, - en dat moet helaas vaak gebeuren met mijn beperkte intelligentie - den dikke, in wikipedia, in google ... en als ik daarbij een voorbeeldje mag geven: jouw onderschrift. Wie steun jij? Israël Defense Forces ??? Wat ik niet kan opzoeken, is waarom jij een leger zou steunen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() BenIsaac,
mag ik de vraag herhalen, louter en alleen omdat ik nieuwsgierig ben ? mersi op voorhand
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Dat ga ik hier niet uitleggen , lijkt mij niet bepaald het topic voor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Beste vriend, die homohaat is niet te wijten aan de broers hoor. Dat zit al veel dieper geworteld en moet eerder gezocht worden in de greep van de katholieke kerk.
![]() |
![]() |
#36 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hoog bannelingengehalte op de eerste pagina van deze draad
![]()
![]() |
#37 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat: