![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Katholieken hebben daar precies een koudwatervrees voor. Kijk maar naar die marginalen van (de wel/niet geëxcommuniceerde)Lefebre met hun Latijnse missen die zich niet afgescheurd hebben, maar zich toch wel zo gedragen.
![]() |
#23 |
Gouverneur
|
![]() dubbel
De Witte Pion Laatst gewijzigd door ZERO : 22 oktober 2007 om 18:50. |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Collaborateurs hebben wel vaker in de mot wanneer het tijd wordt om hun jas te draaien.
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Naar mijn heel bescheiden mening heeft de leiding van de kerk beslist om zich niet in te laten met die petitie, om te vermijden dat achteraf de "andere" partij zich ook zou manifesteren in de kerk.
Ah ja, als de een er zijn ding mag doen, dan de andere ook ... en zo is het hek van de dam van de biechtstoel. Niks geen eerbiedwaardige dingen dus als "scheiding van kerk en staat" of "de sosiale kant van de Vlaamse strijd" ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#27 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik denk dat het een signaal is dat de kerk stilaan voelt dat de "times are changing...."
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#28 |
Schepen
|
![]() De kerk in België bevindt zich niet bepaald in een luxepositie dezer dagen.
Ze hebben niet de luxe om het risico te lopen om nog meer bezoekers te verliezen.... |
![]() |
![]() |
#29 |
Burgemeester
|
![]() en dat zou wel eens de juiste reden kunnen zijn, ik denk als ze durven oproepen voor het tekenen van de petitie, de helft van de mensen die in de mis zitten, rechtstaan en het afstappen,
ik zou het in elk geval doen, er zullen ook weinig pastoors zijn die het willen doen, en die kennen hun mensen wel, |
![]() |
![]() |
#30 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Het Vlaamse volk klein te houden zou ik zelfs durven stellen.
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ook aan hén kost die staat karrenvol geld!
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
Zodus ik denk ja want als het antwoord neen was zou Belgie niet meer bestaan. |
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ook de Walen worden afgestroopt door de Belgische staat! Maar vooral door hun politiekers, want die vinden het nodig om voor minder volk een pak meer regeringen te hebben! Allemaal rijkbetaalde postjes en de gewone burger moet maar zuurverdiende centen afgeven... Natuurlijk zijn er transferts van Vlaanderen naar de rest van België, maar dan vooral naar de dikbetaalde postjes. Reken maar uit!
![]() |
#36 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Raar maar waar, maar de Walen zelf merken niet veel van de geldstromen. Ze voeren vooral het beleid van de PS-staat. Het Vlaamse geld dient om de Waalse elite te voederen en aan de macht te houden, en die elite gebruikt het om de arme Waal ervan te overtuigen dat ze nodig is. |
|
![]() |
![]() |
#39 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Tenminste, zo zou het moeten zijn in een vrije samenleving. In een crypto-dictatuur als België zijn uiteraard allerlei meningsuitingen verboden. Maar als privé-organisatie zou de kerk vrij moeten zijn, volkomen vrij, om intern alle beperkingen op te leggen die ze wil. Het échte probleem is dat de Belgische crypto-dictatuur iedere burger verplicht om voor die kerk te betalen. En voor de islam: te betalen. En voor de politieke partijen: te betalen. En, niet te vergeten, voor de Flahaut-zone: te betalen (solidariteit! solidariteit!). En voor de eindeloze stoet achtergestelden, kansarmen, anderszijnden, en andere rond de staatstrog samendrummenden: te betalen. En voor het ministerie van cultuur en zijn gesponsorden, te betalen. En voor het ministerie van onderwijs, van justitie, en andere overbodigheden, te betalen. En voor...
![]() |
#40 |
Europees Commissaris
|
![]() wanneer ben je vrij om ergens buiten te lopen? Als je geen boete moet betalen als je het doet? Branden in de hel voor de eeuwigheid is een serieuze boete volgens mij. Tot zover die vrijheid.