![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() Klinkt zeer interessant... 1/7 belgen= arm is een soort propaganda volgens mij so go on...bewijs me dat er in België 1,5 miljoen arme mensen zijn. Mensen die sterven van den honger en de koude. mensen die volledig op hun lot zijn overgelaten door anderen... En daarna zeg mij eens wat "arm" zijn juist betekent? Alvast bedankt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Derest vul je zelf wel in hé,op dit forum zitten er zelfs forummrs die daar onder zitten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch is huren zo duur dat men als armen soms niet meer toekomst gericht kan denken en op straat beland omdat men met 650€ geen huur van 350€ kan betalen .....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Mijn grootvader heeft heel hard geboerd vroeger... Hij bezit nu dus een huis en zijn schapen... Met 650€ komt hij toe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
Inderdaad knappe grootvader boeren is geen gemakkelijke job. En hij heeft het niet altijd gemakkelijk gehad. Ok soms is het hun schuld niet en er zijn ZEKER arme mensen in België... Maar 1/7?? Komaan he... Er zijn ook veel opties voor armere mensen in ons land! Ook werk is er niet te weinig... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Inderdaad..; 1 op zeven arm in ons landje... Moeilijk te geloven..;
(ik doe dat alleszins niet) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Mijn beste Chipie, Het komt mij zekers niet toe om de positie van de heer Renders toe te lichten. Desalniettemin, de heer Renders is geen vakbondsleider, doch voorzitter van het ACW. Aan het hoofd van het hoofd van ACV staat de heer Cortebeeck. Het ACV een vakbond noemen is overigens hachelijk. Van een vakbond verwachtte ik toch minstens dat die opkomen zou om het stakingsrecht te verdedigen, zoals bijvoorbeeld het ABVV-ACOD Spoor dit nu vrijdag wel doet. Het ACV koos er immers voor "de oranje-blauwe onderhandelingen over de minimum dienstverlening bij de NMBS een kans te geven". Wanneer de heren Renders en Cortebeeck communiqués de wereld insturen om waakzaam te zijn betreffende het nakende regeer akkoord, veroorzaakt dit bij mij, buiten een gaaprefleks, nougatbollen. Dit belet evenwel niet dat het ACW, de feitelijke verliezer van de voorbije nationale verkiezingen zal blijken te zijn. Het ACW realiseert dit echter nog niet, maar begint toch enige nattigheid te voelen. Ik ben er echter gerust in dat het ACW-ACV wel een über-kaloterig antwoord op hun existentieel probleem zullen weten te verzinnen. Bijvoorbeeld : "Inge Vervotte heeft zwaar doorgewogen op de regeringsonderhandelingen en zal als nieuw minister van arbeid en tewerkstelling de belangen van de ACW-ACV leden weten te behartigen". Go Inge! virmiljoen
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 24 oktober 2007 om 19:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Mijn beste virmiljoen
MinimumdienstverleningChipie De betere chip Laatst gewijzigd door Chipie : 24 oktober 2007 om 20:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Mijn waarde betere Tsjip, De dag dat links zich zorgen zal maken over het waardeoordeel dat De Standaard lezers uitspreken over ABVV akties, moet voor Peter Vermeersch wel het summun inhouden van zijn lezersverruiming pogingen. Voorlopig onthou ik dat 2641 Standaard lezers een uitgesproken opinie ventileerden op DS. De opinie van die 2461 DS lezers doet vanzelfsprekend geen kneit af van het feit dat de nakende rooms-blauwe regering aan het stakingsrecht morrelt. Wat had U dan wel gedacht? virmiljoen (ca. 1600 keer representatiever dan DS)
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 25 oktober 2007 om 19:58. |
|
![]() |
![]() |