![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Ben jij blij met het leven? | |||
Ja,ik wel |
![]() ![]() ![]() |
14 | 77,78% |
Nee,ik haat het leven,maar ik moet |
![]() ![]() ![]() |
2 | 11,11% |
Ik weet het weer niet |
![]() ![]() ![]() |
2 | 11,11% |
Aantal stemmers: 18. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beste manta,meen je dat,of is het een grapje,want dat zou mij wel erg veel pijn doen
Ik dacht dat jij mijn voorbeeld was,sorry hé ![]()
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik ben enigzins wel blij dat ik leef, en ik zal nog niet snel sterven. Natuurlijk is mn leven niet perfect, of verre van het perfectionistische concept dat mn persoonlijkheid eist. Hoe hoger de niet in te lossen verwachtingen zijn, hoe zwaarder de teleurstelling kan zijn. Maar je moet het leven nemen zoals het is, en de kracht van een persoonlijkheid is buigzaam te zijn. Ik heb geleerd vormloos te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Parlementslid
|
![]() Ik ben zeer tevreden, ik heb ook mijn deel van de problemen maar wie niet?
Het zit hem in de attitude. Zij die iets anders hebben gekozen dan ja weten dus ook waarom veronderstel ik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hij gaat een nieuw forum oprichten, is het niet?
![]() ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |