![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
Bekijk resultaten enquête: Moet Ludo op een SPa-spirit lijst gaan staan? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
3 | 13,04% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
9 | 39,13% |
ja maar na de verkiezingen moet hij terug naar groen! |
![]() ![]() ![]() |
2 | 8,70% |
neen, we zijn blij dat we van hem af zijn |
![]() ![]() ![]() |
9 | 39,13% |
Aantal stemmers: 23. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#22 |
Gouverneur
|
![]() Groene Jongen, ik denk dat iedereen het onderwijl wel snapt hoor. Ondertussen is het congres al een half jaar geleden dus misschien beter vooruit zien ipv er blijven over door te gaan, met alle respect.
|
![]() |
![]() |
#23 |
Burger
|
![]() Dablacky, ik heb niet gezegd dat het in andere provincies niet gaat lukken he, maar je hebt dus wel 5 zetels nodig om een fractie te kunnen vormen en dat is nu juist wat niet lukt zonder de zetel van Limburg tenzij we er opeens in alle andere provincies spectaculair op vooruit zouden gaan.
Maar goed ik denk dat ik duidelijk heb gemaakt dat voor- en tegenstanders het met elkaar eens zijn over de inhoud en dat we alleen over de strategie van mening verschillen. Ik zal huilen van vreugde als Groen! overal de kiesdrempel haalt en 1 of meerdere zetels. Maar als dat niet zo is, is er alvast 1 zetel die we wel hebben. Dieter
#24 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#25 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#26 |
Vreemdeling
|
![]() Het is dat juist het probleem. Er sijpelen alleen maar tegenstrijdige ideeen door vanuit Limburg.
|
![]() |
![]() |
#27 |
Burger
|
![]() Dablacky, Ludo kan als hij verkozen wordt, wél in de Groen! fractie gaan zetelen, dat is zo afgesproken met Stevaert, maar je moet mij niet geloven, vraag het maar aan Jos Geysels of aan Dirk Holemans.
#28 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#29 |
Burger
|
![]() Langs onze zijde zijn die bruggen zeker niet opgeblazen hoor, wij willen juist dat de partij kan voortbestaan, dus als Ludo verkozen wordt, zullen wij onze hand opnieuw uitsteken naar de partijtop en anders dan stichten we een onafhankelijke ecologische beweging
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#31 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#32 |
Burger
|
![]() neen ik vertrouw op Ludo, Dirk en Joost die dat toen zijn gaan onderhandelen. Stevaert heeft ook na de scheuring gezegd dat wat hem betreft dezelfde voorwaarden van kracht blijven. Ondertussen is het ook duidelijk geworden dat alhoewel je verkozen wordt op eenbepaalde lijst je wettelijk gezien in een andere fractie mag gaan zitten en dat die fractie dan van jouw inkomen een deel kan opeisen.
#33 |
Burger
|
![]() Wat Jacinta betreft heeft 'weeral' de partijtop een vuil spelletje gespeeld, maar als je echt wilt weten wat er gebeurd is, moet je haar maar eens contacteren he
![]()
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#35 |
Burger
|
![]() Ik weet alleen wat er afgesproken is tijdens de onderhandelingen en ik weet dat het toen moeilijk lag omdat er geen duidelijkheid was over het al dan niet kunnen vormen van een fractie etc... maar daar is sindsdien een wetswijziging gekomen en nu kan het volgens mijn bronnen dus wel. Enfin, ik ben geen expert ter zake, maar Jos Geysels was daar heel hard mee bezig en nu zou het dus wel moeten kunnen
#36 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |