![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij bekijkt de dingen dan ook uit meer dan één hoek.
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zullen echter evenmin de N-VA kunnen dwingen tot meelopen met hen in straatjes die al te belgicistisch te zijn voor Vlaams-nationalisten.
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 'k hem ze juist neergeschreven in een ander forum Knuppel.
Nog efkens samenvatten. Kartel wordt grootste partij en mag dus een Vlaamse regering vormen. Als de peiligen zo een beetje juist zouden zijn dan hebben we vier ongeveer even grote partijen en zou het best kunnen dat je 3 partijen nodig hebt om een stabiele regering te kunnen vormen. Dus zal het nen tripartite worden in Vlaanderen. resultaat : de mensen die ontevreden zijn met het beleid van die regering (en ook ontevreden zijn met de federale regering) zullen dus slechts 1 adres of partij hebben om hun ontevredenheid te laten zien : het Vlaams Blok. Ik denk dat ze nu stilaan de keuze zullen hebben. Ofwel gaan ze nu het cordon sanitaire in Vlaanderen opzij moeten zetten of anders haalt het Vlaams Blok bij de eerste verkiezingen na deze van dit jaar een score van + 30 % of zo en zal dan dus de grootste partij van Belgie zijn. En wat moeten die van het Blok doen daarvoor ? Niks gewoon niks. Rustig wachten en ze krijgen ooit misschien zelfs een meerderheid in Vlaanderen. Das voor binnen dit en 10 jaar mogelijk as ge het mij vraagt. Maar zoals gewoonlijk : niemand vraagt mij iets.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Vlaams Blok zal dus de voorwaarden scheppen om de drie 'groten' te verplichten een einde te maken aan de Belgische ellende. Drie groten die intussen stuk voor stuk 'geïnfiltreerd' werden door Vlaams-nationalisten zullen het moeten doen. ![]() Er zal wel gekozen worden voor een confederaal België maar of dit haalbaar is betwijfel ik sterk. De Franstalige partijen zullen zich daar immers even hard tegen kanten als tegen de totale vrijheid van Vlaanderen. Ik zou zeggen: Vlaams-nationalisten, bekamp elkaar niet langer. Jullie hebben de opdracht een Vlaams leger te vormen dat aan twee kanten tegelijk onze gezamenlijke volksvijand aanpakt: namelijk de Belgische staat. Met elkaar te blijven bestrijden zullen we dit doel niet bereiken.
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#26 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoewel ik jouw adjectief 'nazistisch' fel overdreven vind. Bovendien kun je moeilijk van NVA zeggen dat het ooit een serieuze partij is geweest, hé? |
||
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() Knuppel, ge ziet het, ze snappen het.
'k hem dat ook al meermaals gezegd : als de Vlaams nationalisten een kartel moesten maken rond bepaalde thema's zoals Vlaamse onafhankelijkheid dan zouden ze de grootste partij kunnen zijn in Vlaanderen. De broedertwist uit het Wilhelmus (geloof ik toch) zorgt er echter voor dat ze zichzelf klein houden. Het zijn echte kluppels op dat gebied. als ze zo voortdoen zal het volgens mij nog 1 max 2 verkiezingen duren en het Vlaams Blok is de grootste partij in Vlaanderen en in heel Belgie. En wie daar voor gezorgd zal hebben ? De PS en hun aanhangwagen SPA, en alle voorstanders en in stand houders van het cordon sanitaire. Die zorgen er voor dat de Vlaming die het beu is slechts 1 optie heeft. Dat ze later niet komen jammeren, ik heb ze gewaarschuwd tot vervelens toe. en weet ge hardleerse leerlingen verdienen niet beter dan een dikke buis van het volk bij de verkiezingen.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze wordt alleen niet even serieus genomen door de kiezer. Of dat ligt aan de opvolger van de VU dan wel aan de oude VU is een open vraag.
![]() |
#31 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dan zijn we mischien 5 jaar eerder onafhankelijk! ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() Fernand ik zal stoppen met waarschuwen.
'k zal trouwens voor het eerst mijn stemsteentje bijdragen, voor ene lijst toch. De tweede stem zal van de politieke inquisitie afhangen. En voor mij is dat echt een ommekeer. Een drastische ommekeer. Drama in het kieshokje.
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Welk geloof kunnen de west-vlaamse kiezers van de CD&V nog hebben in hun partij, dewelke een alliantie aangaan met uiterste rechtse vlaamse nationalisten, namelijk deze van de NV-A ? Dit onaanvaardbare alliantie
zal voor velen een verontwaardiging zijn. |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
#36 |
Gouverneur
|
![]() dat hij maar eerst ziet dat hij verkozen raakt en niet het vel van de beer verkoopt voor hij geschoten is,op vlaams gebied kun je met de cd&v niets doen,dat zijn maar would-be vlamingen.en ik geloof nooit dat er zoveel meer kiezers voor dat kartel gaan stemmen als ze verwachten,de mensen weten ook dat ze daar niets van te verwachten hebben.
![]()
.Universele Verklaring van de rechten van de Mens opgenomen onder artikel 19: "Eenieder heeft het recht op vrijheid van mening en van uiting van zijn mening, wat het het recht insluit NIET VERONTRUST te worden omwille van zijn meningen en het recht door om het even welk uitdrukkingsmiddel en zonder inachtneming van grenzen, inlichtingen en ideeën op te zoeken, te ontvangen en te verspreiden" Goedkeuring en publicatie Belgisch Staatsblad 31 maart 1949 ![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() uiterste rechtse?
![]()
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals ik al eerder met andere woorden zei: de 'groten' krijgen de gevolgen van cordon sanitaire en kiesdrempel wel heel gauw terug in hun eigen gezicht. De 'groten' hadden er immers een heel andere bedoeling mee dan het resultaat dat er vandaag al van zichtbaar wordt.
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() ne linksen hoek kan ook hard aankomen he Pelgrim.
![]() |