![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() gaan we ze nog wat verzwakken
![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() een duidelijk doorknippen van de navelstreng met de pest voor Vlaanderen, nu nog de faciliteiten afschaffen dan is het hek helemaal van de dam ! ![]() ![]() ![]() Of wordt het nu te moeilijk ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Partijlid
|
![]() Waarom kan ik als west-vlaming eigenlijk niet op waalse partijen stemmen? Zou dat niet veel makkelijker zijn als elke belg op iedere belgische partij kan stemmen? Net zoals andere landen dan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
![]() extremisten zien dat niet in maar dit was natuurlijk het einde er niet van! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoop dat de apparentering zoals in het wetsontwerp is voorzien de grondwettelijke toets zal kunnen doorstaan, anders zullen er een paar tienduizenden "Vlamingen" (nu ja...) wel iets verliezen. Ik spreek over de Vlaamse Brusselaars uiteraard.
Citaat:
En de tweede UF-zetel in het Vlaams Parlement mag ondertussen waarschijnlijk ook reeds opgewarmd worden. Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Af en toe de actualiteit volgen helpt echt hoor bij het posten op een politiek forum ![]()
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En in het advies worden toch wel een aantal bedenkingen gemaakt omtrent het systeem.
![]() |
![]() |
#29 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat MIJ raar lijkt is dat ik ANNEMANS in het lijstje hieronder NIET terugvind. ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allé dan...
![]() Misschien een beetje meer inhoudelijke argumenten dan oneliners?
![]() |
#31 |
Minister
|
![]() Jong 't gaat er gewoon over de verfransing te stoppen, en dat beseffen vlaamse politici en iemand ergens in neem nu bijv.Zelzate of zoiets snapt daar natuurlijk geen ballen van.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En wees gerust, u komt niet van Pluto, 5/10 Vlamingen snapt dit niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kun jij mij één goede reden geven waarom men moet onderhandelen om een arrest en de grondwet na te leven?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet letterlijk, daar heb je gelijk in. Het arrest zei wel dat de toestand daar ongrondwettelijk is. Dus nu hadden ze de keus BHV te splitsen of alles terug naar het oude systeem te brengen. Maar je gaat toch niet alle kieskringen veranderen omdat er één kieskring niet voldoet aan de grondwet? Je gaat toch ook niet de motor van jouw auto vervangen omdat enkel de oliestop wat lekt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |||
|
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja ik vraag mij dat ook af, waarom maken ze geen belgische federale lijst. Ik zou graag op louis michel stemmen bvb... En DiRupo vind ik ook een toffe om eens op te stemmen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() in 2005 hebben de burgemeesters van bHV de Orde van de Vlaamse Leeuw ontvangen,
maar het is Dehaenes eigenste cvp die bHV heeft samengevoegd vraaag is hoeveel 1.eee.eee ze daar voor gekregen hebben |
![]() |
![]() |