![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() Allemaal goed en wel maar dan zouden ze beter hun onzinnige commentaar geven op Verhofstadt. Verhofstadt stelt zich kandidaat maar neemt zijn mandaat niet op, Vanhecke doet net hetzelfde!
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geloof dat Bartje over Verhofstdat begon. Hoe kan ik dan 'iemand anders' erbij betrekken? Bart doet alsof zijn voorzitter 'netter' is dan Vanhecke omdat hij toegaf zijn mandaat niet op te nemen. Van Hecke zou 'minder net' zijn omdat hij ook de kieswet gebruikt waarvoor ze bedoeld werd maar nog niet bekend maakte welk verkozen mandaat hij wel of niet zal gaan opnemen. Waaruit heb jij trouwens kunnen opmaken dat Van Hecke 'mijn lievelingsvoorzitter' is? Ik geloof niet dat ik zijn naam al één keer heb in de mond genomen zolang ik op dit forum schrijf. Nochtans loopt gewoonlijk de mond over waar het hart van vol is... Even mezelf quoten nu. Citaat:
De kieswet is door paars ingevoerd met als doel dat ze zou gebruikt worden waarvoor ze vandaag ook gebruikt wordt. Of niet? Ik vindt het dus nogal hypocriet dat anderen dan die ze invoerden nog op negatievere wijze beoordeeld worden omdat ze de kieswet gebruiken dan de hoofdschuldigen voor het kieswetonding. Wat Verhofstadt betreft, je mag hem gerust hebben als jouw favoriete voorzitter.
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() Knuppel sinds wanneer is Verhofstadt voorzitter van de VLD? Blijkbaar weet jij meer dan mezelf? Gelieve dan ook de juiste termen te gebruiken en weeral er niet naar te slaan, wrsch opzettelijk!
Dat Vanhecke kandidaat is voor meerdere parlementen kan me eens nog niet schelen maar dan moeten anderen niet beginnen janken dat hij zijn mandaat niet opneemt... Nu voor één ding ben ik héél blij, dat ik politiek steeds meer en meer laat voor wat het is en dat toch nu al een achttal maanden en ik moet me zeggen ik voel me er enorm goed bij! Wat niet wegneemt dat ik nog héél af en toe eens zal reageren op een politieke topic. Maar kijk maar eens naar de laatste tijd: mijn puur zuiver politieke topics zijn toch echt wel beperkt hoor.
![]() |
#27 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
als de CVP 40 jaar de kiezers heeft verloochend, wild at dan zeggen dat het Vlaams Blok zijn kiezers niet verloochend? U "vergeet" dat het Vlaams Blok zich altijd probeert de profileren als dé redders van de democratie (cf. schandalen in Antwerpen). Blijkbaar bent u er echter nog altijd niet van overtuigd dat Van Hecke voor de zoveelste keer de kiezer bedriegt?
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Met Vlaams-nationale groet Koen Vermant |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Ach Knuppel, steeds zal de geschiedenis zich herhalen wat ons, Vlamingen betreft! Steeds zullen onze leiders uitgroeien tot fuhrers, en de Vlaming zal buigen en blijven buigen...het lot van een volk zonder ruggengraat want vergis u niet Knuppel...er komt géén Vlaamse staat, ook, en zeker niet onder een VB-bewind, tenzij dat wij er een torenhoge prijs gaan voor betalen!
![]() |
![]() |
#31 |
Minister
|
![]() Zolang er geen wet komt dat men maar op één lijst mag staan zijn zo een zaken gewoon. Als fe ene partij het doet moet de andere het ook doen. Dat is logisch!
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Vergelijkbaar met het deelnemen aan een kernoorlog zonder atoombommen te willen gebruiken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
|
![]() Citaat:
Iedereen die daar voordeel bij heeft doet dat. Men moet mekaar dus niets verwijten. Dat is geen bedrog, maar die boegbeelden zeggen beter op voorhand wat ze van plan zijn. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |