![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als ik er nu over terug denk wel ja.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() ik weet dat je dat graag zegt, maar iedereen wéét dat ondertussen hoor. mensen veranderen wel eens van mening weet je.
hoeveel VBers waren vroeger geen extreem-linksen, maar durven daar nu niet voor uitkomen? beetje laag dat je daar altijd op terug moet komen. ik zie namelijk niet goed wat dat bijbrengt in een discussie. Laatst gewijzigd door Mitgard : 11 november 2007 om 20:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En nee, het gezegde is niet "de geschiedenis herhaalt zich", wel "de mens herhaalt zich". Als dat gaat om domme mensen (lees: nationalisten) is dat erg vervelend. Laatst gewijzigd door Hans1 : 11 november 2007 om 20:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik denk dat het een service is van Jazeker voor de lezers. Laatst gewijzigd door born2bewild : 11 november 2007 om 20:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
Alleszins, mensen die van links naar rechts veranderen of omgekeerd heb ik nooit begrepen. Betrouwen doe ik ze zeker niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar soit. zeg jij nu eigenlijk dat VBers extremisten zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
Juist? Laatst gewijzigd door HAMC : 11 november 2007 om 20:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() Wel, vertelt u het mij eens, u hebt het tenslotte meegemaakt.
Als ik het goed begrepen hebt was u vroeger in meer of mindere mate VB, alleszins waarschijnlijk het tegenovergestelde van wat u nu bent. Als dat niet te persoonlijk is mag u mij het verhaal eens doen, hoe dat alles zo gekomen is. Misschien zou ik u dan beter begrijpen. |
![]() |
![]() |