![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Wat ik wil zeggen Travis is het volgende.
Wij Vlamingen ondergaan het franstalige juk sinds de onafhankelijkheid.De Walen hebben er zich steeds mooi uitgepraat en doen het nog.Alles voor hen..Alexander weetjewel,alles voor mij,en niks voor een ander.Ik weet waarover ik praat,men eigen kinderen zijn aldaar geboren,die hebben geen zak te maken met ons Vlamingen.Zo spreken ze toch.Het enige wat hen interesse kan opwekken is onze poen.Die krijgen van hun leiders andere koek voorgeschoteld als wij.De realiteit die wij onder ogen krijgen.Een Waal denkt nog steeds van superieur te zijn,ze eisen,hebben rechten...WELK RECHT?Van dagelijks hun gretig polleke open te zetten waarschijnlijk. Dat Waals gespuis dicteert alle dagen hun willen en eisen aan ons,waar halen ze dat ? Dat ze dorie eerst de hand in eigen boezem steken en dan eens komen piepen,of ze nog iets kunnen krijgen. Zulk een lui en tam volk zag ik nooit. En als ik zeg "Waals" ..Vergis je niet,alle hoge plaatsen zijn in bezit,van politiek tot syndicaat in Italiaanse handen.Zegt genoeg me dunkt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Aan alles komt een eerste maal.
Ook voorgoed..Walen buiten |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 |
Parlementslid
|
![]() Normale reactie van King Bibber, als ge stillekesaan begint door te hebben dat ze uw commerce gaan opdoeken dan moet ge u weren als nen duvel in een wijwatervat om uw posteken te kunnen behouden nietwaar.....
ge schrikt van de kosten voor den onderhoud van uwen eigendom, een kasteelken alhier, een bootje aldaar, nen auto, ne moto en nen hoop armoedzaaiers van kinderen die geene stiel geleerd hebben waar ge ook nog ne keer kunt voor zorgen....... ![]() ![]()
![]() |
#27 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Rieleks, dit is gewoon de entreacte vlak voor het laatste bedrijf van een tragedie geschreven door de heer Leterme. In act I, voorzag Albert II de heer Leterme van wat respijt nadat een eerste formatieprobeersel falikant afliep. Het koor sluit af met een lach, een traan, etc. Herinner U, Gérard Deprez met het bordje "maison de dépannage, ouvert jour et nuit." Bedrijf 2, maakten we verleden week donderdag mee. Auteur Leterme voorzag een plotwende niet gespeend van enige dramatiek: de staatshervorming afserveren terwijl een raad van wijzen (het koor terug) het publiek de pauze binnenloodst. In de foyer loopt het vol schoon volk: mevrouw Gennez, mevrouw Vogels, de heer Di Rupo heeft zijn vlinderdasje op, etc. Act II, volgt nadat Albert II de CD&V gesproken heeft morgen. Auteur Leterme zal Albert II dan laten declameren : "Gekomen is de winter van ons onbehagen, zonder tweederde meerderheid kan niets een staatshervorming dragen". Doek. het publiek veert op en roept de auteur naar voor : Ief, Ief, Ief! William eat your heart out, virmiljoen
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 12 november 2007 om 19:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Vreemdeling
|
![]() Omwille het feit dat zijn wieg toevallig ergens anders stond is hij inderdaad koning geworden. Tot daar aan toe. Maar heeft hij dan nog het recht om een heel pak van de bevolking buiten te sluiten? Mogen die mensen dan ook beslissen dat hun belastingsgeld niet meer naar het koningshuis gaan?
|
![]() |
![]() |