![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 17 november 2007 om 17:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
duveltje382, ga even op de sofa liggen. Ik denk dat je een duveltje teveel op hebt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 17 november 2007 om 17:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oei... Laat die bejaarden maar zien dat de actieve generatie nog om hen geeft! Good luck.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() | maandag 05 november 2007
![]() Die laatste waarde is trouwens hoger dan de krachtigste windstoot tijdens een storm die ooit in ons land is geregistreerd. Maar deze storm zou slechts een voorproefje zijn van de orkaan die we tussen 24 en 28 november over ons heen zouden krijgen! Windstoten zouden dan de 200 km/uur te boven gaan en tornado’s zouden de chaos compleet maken. Deze ‘superstorm’ zou eind november langzaam uitdoven, terwijl het stormachtig en nat zou blijven. Begin december zou het dan kouder worden met een kans op sneeuw. Dit weertype zal dan de rest van de winter aanhouden. Nu wordt deze opmerkelijke voorspelling niet door iedereen serieus genomen. In Nederland hebben zowel het KNMI als MeteoConsult grote vraagtekens gezet bij deze voorspelling. De eerste storm van Corbyn komt er daadwerkelijk aan en zal over het uiterste zuiden van Noorwegen en over Zuid-Zweden naar de Oostzee koersen. Het is een flink actief systeem en op de noordelijke Noordzee komt tijdelijk een windkracht 10 te staan. Het stormveld is echter niet erg groot qua omvang en mist ons land ook grotendeels. Met andere woorden, zeggen ze, er is gewoon sprake van een huis-tuin-en-keukenstorm. Deze storm komt echter grotendeels overeen met Corbyns voorspelling (zie link onder). Toeval of toch niet? Wat betreft de "superstorm" lijkt de opschudding een storm in een glas water te zijn. Aan de hand van de weerkundige modellen is op dit moment absoluut niet te voorspellen of er later deze maand een storm over Nederland zal trekken. Waarschijnlijk niet, héél misschien wel. Maar een superstorm? De kans daarop is wellicht niet nul, maar waarschijnlijk (veel) kleiner dan 1%. De kans dat er in de komende vijf winters ook vijf maal een Elfstedentocht gereden kan worden is ongeveer even groot, aldus de weerdienst MeteoConsult. Toevoeging door Marijn: Corbyn heeft dan ook een bijzondere voorspellingstechniek. Hij doet al jaren langetermijn voorspellingen, en wel aan de hand van de zonneactiviteit. Door maar weinig reguliere meteorologen wordt deze methode aanvaard, maar uit onderzoek blijkt dat gemiddeld zo'n 75 tot 80 procent van zijn voorspellingen uitkomt. Het blijkt dus geen waarzeggerij te zijn, maar pure wetenschap. Vind elke maand voorspellingen op www.lowefo.com en lees hier over successen en missers in het verleden. Komt die storm er dus echt aan of is het toch die 20% kans op een fout die ons redt? Over een paar weken weten we het.[/quote]
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 17 november 2007 om 18:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vind het trouwens wel knap dat je aan de zon kan zien niet zozeer wat er gaat gebeuren op aarde maar waar het gaat gebeuren. Bestaat er zoiets als een op Nederland gerichte zonnevlek?
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik geloof dat het ook weer net springtij is!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weersvoorspelling volgende week voor ANTWERPEN / 15km/uur. Morgen waait het zelfs harder.
Niks aan het handje dus.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() het zal regenen, maar gelukkig heeft de sympathieke minister van Defensie Flahaut beslist om legertenten ter beschikking te stellen van de betogers
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zelfde als altijd... wind regen e.d.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie dat de postcode niet behouden blijft. vul zelf uw postcode in onderaan en je kan zien welk weer het in jouw buurt wordt.
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gaat Madame Non, ze loopt toch ook mee, ook in zo'n tent slapen en met wie eigenlijk?
![]() |
#35 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Bij het lezen van die titel, kreeg speelde er zo'n kinderliedje door mijn hoofd.
- Hij komt, hij komt, die lieve goede storm, ..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Het deuntje: http://www.liedjesland.com/ ![]() Hij komt, hij komt, de lieve goede Sint, mijn beste vriend, jouw beste vriend, de vriend van ieder kind. Mijn hartje klopt, mijn hartje klopt zo blij. Wat brengt hij jouw, wat brengt hij mij, wat brengt hij jouw en mij? Wie zoet was koek. Wie stout was krijgt de roe. Hij komt, hij komt, de lieve goede Sint, mijn beste vriend, jouw beste vriend, de vriend van ieder kind. Hij komt, hij komt, de lieve goede Sint, mijn beste vriend, jouw beste vriend, de vriend van ieder kind. Mijn hartje klopt, mijn hartje klopt zo blij. Wat brengt hij jouw, wat brengt hij mij, wat brengt hij jouw en mij? Wie zoet was koek. Wie stout was krijgt de roe. Hij komt, hij komt, de lieve goede Sint, mijn beste vriend, jouw beste vriend, de vriend van ieder kind. |
|
![]() |
![]() |