![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar neen, gewoon Jantje als slimste van een klas ergens in Brussel... vol domme kinderen.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
één voorbeeld : het Heilig Hart College van Ganshoren ! Op 10 jaar tijd van een school met zeer hoog niveau tot sluiting gedwongen !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hoewel... 't Zou wel verklaren hoe ik uiteindelijk toch aan dat diploma geraakt ben ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zo zijn er tientallen scholen zwaar op achteruit gegaan !!
het niveau zakte onder de normen, kwaliteit en niveau !! Nog zo'n voorbeeld COOVI-CERIA vroeger top in bakkerij chocoladebewerking patisserie hotel en restaurant... vroeger haalden ze constant ereprijzen op grote wedstrijden; nu voren ze een hopeloze strijd, die van de leraars om een frituurniveau te halen; orde en gezag zijn er ver te zoeken, politie komt er regelmatig op bezoek door probleemjongeren; ...
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Parlementslid
|
![]() Man, wat ben jij een sukkel.
![]() |
#30 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Uw idee (en eugenetica in het algemeen) roept wel een paar vragen op: Is Intelligentie inderdaad voornamelijk erfelijk of speelt opvoeding een veel grotere rol? Is het ethisch verantwoord om mensen te benadelen omdat ze simpelweg een beetje dommer zijn? Zal de benadeelde groep dit pikken of zullen zij in conflict raken met de bevoordeelden? Wat zullen de gevolgen zijn als wij ons blijvend in "situatie 1" blijven bevinden; zullen wij dan degenereren tot een domme hersenloze massa? Zal "situatie 2" ooit bereikt kunnen worden of heeft een hogere intelligentie nagenoeg automatisch een kleinere kinderwens tot gevolg waardoor deze "situatie 2" een onmogelijk doel is?
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb mijn hersenen AF moeten zetten om dit te kunnen lezen.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het begint trouwens meer en meer mijn overtuiging te worden dat het doel van universiteiten niet zozeer het studeren op zich is, dan wel het creëren van een soort leidende 'elite' door in eerste fase het opblazen van de ego's zoals dat van onze Nederlandse Turk hier..
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |||
Minister-President
|
![]() Eindelijk iemand die het kan waarderen. Ik zal reageren op enkele vragen.
Citaat:
Citaat:
[quote]Wat zullen de gevolgen zijn als wij ons blijvend in "situatie 1" blijven bevinden; zullen wij dan degenereren tot een domme hersenloze massa?]/quote] Ik denk het wel. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister-President
|
![]() Het was trouwens niet de bedoeling van mijn inleidende stuk om op te scheppen over mezelf. Ik had misschien beter een ander voorbeeld kunnen nemen. Ik denk dat dit mede tot de boze reacties heeft geleid.
Laatst gewijzigd door Turkse Nederlander : 19 november 2007 om 00:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Burgemeester
|
![]() ik heb het opgegeven na 10 regels.
![]() |
#39 | |
Parlementslid
|
![]() Filo, pardon, filosoof stelde :
Citaat:
Én, zéker niet wanneer zij je een "aframmeling" geven. Dat is toch al tweemaal gebeurd hé multiculturele filosoof. Of is de score nu al drie ? Klim maar rustig voort in de Broekseelse Bananenbomen.
![]() |
![]() |
#40 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Intelligentie is in tegenstelling met wat jij hier beweert rechtvaardig verdeeld! Het bewijs: Ik hoor nooit iemand klagen dat hij of zij er te weinig van heeft. Gelieve dit twee keer te lezen, te laten door te dringen, te blozen en dan eens na te denken over je eigen intelligentie. |
|
![]() |
![]() |