![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Links Dit forum is voorbestemd voor een beperkte groep die wil discussieren rond linkse thema's. Om deel te nemen aan de discussies moet u zich hier aanmelden. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 13: autoritarisme (flirtatie VB)
15: (machiavellistisch-)liberalisme (flirtatie met VLD) 17: (links-)communisme (flirtatie met PVDA) 19: libertarisme (flirtatie met VLOTT) 21: libertijns absurdisme Kies de linkse periode naar uw keuze.
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() Sinds mij 14e ben ik eigenlijk links - daarvoor eigenlijk was ik meer progressief liberaal.
Vanaf mijn 14e ben ik mij zowat beginnen interesseren in de Antiglobalisatie-beweging en ben ik via een anti-Amerikanisme wat in het gauchistische kamp beland - ben ik het Communistisch Manifest beginnen lezen en vooral de PVDA beginnen opvolgen. Vanaf de anti-oorlogsbetoging ben ik in contact gekomen met LSP, maar ik was in se nog steeds gauchist. Tot enkele jaren geleden ben ik wel wat gauchistisch geweest - ik denk dat dat wel voor een stuk bij een jeugd hoort die zich afkeert van de huidige samenleving - hoewel ik nooit mijzelf vol hamers en sikkels ben gaan plakken. Sinds 2-3 jaar ben ik echter van mijn gauchistische karakter afgestapt en ben een marxist geworden, in die zin dat ik echt wel probeer alles als doorgedreven materialist benader en eigenlijk elke vorm van idealisme tracht te vermijden - waartoe ik trouwens elke vorm van gauchisme reken. Een idealist kan immers slechts in schijn marxist zijn; omdat hij de essentie van het marxisme dan niet begrepen heeft. Ik ben nog steeds actieve militant van LSP - zelfs een kader, als ik zo vrij mag zijn - en besef echter pas sinds enkele jaren, hoewel ik al 5 jaar lid ben, de grote rijkdom van die organisatie, zonder daar ooit gezegd te hebben dat de enige goede revolutionaire LSP'ers zijn.
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() op negen september 1998, om 12u41.
Het had iets te maken met een spreekbeurt, een fles cola, een klasgenote en mijn hond. Maar hoe het juist in elkaar zat weet ik niet meer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik schrijf je een therapie voor, binnen vier maanden denk ik dat je beterschap mag verwachten. Geen dank. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Heb jij Kim ook moeten imponeren met een spreekbeurt? Indien ja, dan kan ik ook jouw ideologische tocht traceren.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een verwijzing naar de kruistochten.
![]() Omaigod, Pelgrim is ... GEORGE W. BUSH! I knew it. I knew it all along. ![]()
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() fuck die is me op het spoor
![]() you just made my black list dude. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk! It all makes sense!
George W. Bush is gewoon een geïnfiltreerde moslim, die wraak wilt nemen voor het kruistentochtenchristendom. Hij manipuleerde het staatsorgaan zodat de aanvallen probleemloos konden plaatsvinden. Het is waarschijnlijk een complot dat teruggaat tot Sr., en probabel vroeger! !!!1!!
![]() |
![]() |
#33 |
Minister
|
![]() Ik kan me niet herinneren ooit rechts te zijn geweest.
Zijn baby's rechts?
![]() |
#34 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bon, ook Lombas komt op mijn black list.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
Lombasianisme muss sein!
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#39 |
Minister
|
![]() Nationaliteit speelt voor communisten geen rol.
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister
|
![]() ik hed al gedacht dat het vertellen van morele overtuigingen tot spot uit het rechtse kamp zou leiden.
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |