![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
2 ) Stay on case ; ..."De priesters hoeven geen schuld te bekennen en ze worden niet vervolgd." 3 ) Jou eerste post in dit topic beschouw ik als een pure afleidings manoeuvre.
Laatst gewijzigd door Andro : 20 november 2007 om 16:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Pedophilia Pedophilia or paedophilia is the primary or exclusive sexual attraction by adults to prepubescent youths. Dus daar kan het zowel analoog zijn aan biseksualiteit of op zichzelf staan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
On case: Ik heb mij ook altijd geërgerd aan het feit dat priesters die zoiets doen, niet voor de rest van hun leven achter de tralies worden gezet. Ik ben woest dat zoiets niet harder gestraft wordt. Ik begrijp zelf niet goed hoe verantwoordelijken in de kerk daar zo mee kunnen omspringen. Het is natuurlijk wel zo, dat de kerk zelf niet voor alles verantwoordelijk kan gesteld worden wat priesters doen. Het heeft iets onrechtvaardig dat priesters hun kerk als het ware failliet kunnen laten worden, door hun eigen wangedrag. Maar misschien heeft de plaatselijke leiding ook wel schuld dat ze alles teveel hebben laten begaan. Ik vind het in ieder geval verschrikkelijk dat zulke dingen regelmatig gebeuren en onderzoek heeft dat dus ook bewezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |