![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() volgens de liberale ideologie is het recht om je belangen te behartigen en dus voordeel te doen ook een basisbehoefte op zich trouwens
wel ook deze basisbehoefte wordt de armen ontzegd armen die voordeel trachten te doen vanuit hun benadeelde positie die wordt dat verweten en is sociaal niet aanvaard ( dit blijkt uit het feit dat men doppers ( armen ) profiteurs noemt = negatieve connotatie ) ( met dank aan sfax voor zijn illustratie inzake op de vorige pagina trouwens ) rijken die voordeel doen vanuit hun bevoordeelde positie dat vind iedereen evident en dat is sociaal wel aanvaard ( terwijl een klein kind dat een beetje zijn verstand gebruikt kan inzien dat als er al profiteurs zijn deze rijken de ware profiteurs ( profijtmakers = winstmakers = voordeelhalers ) zijn )
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 24 november 2007 om 12:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat weet ik ook wel King. Ik erger mij enkel over het steeds toenemend aantal vrijstellingen en kortingen. Wat niet betekent dat ik niet solidair zou zijn met de armen, de echte armen welteverstaan. Maar ik ben niet soldair met wie efkes gaat uitrekenen wat het voordeligst uitkomt: werken of thuisblijven;
Laatst gewijzigd door Rudy : 24 november 2007 om 12:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
het vierde wereld syndicaat bestrijdt deze tribaal collectivistische opdeling in zg goede en slechte armen trouwens onder de armen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 24 november 2007 om 12:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar jullie zijn meesters in het lullen soms ![]() Laatst gewijzigd door duveltje382 : 24 november 2007 om 12:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De redenering is heel eenvoudig: Slachtoffers moeten worden geholpen. Echte slachtoffers. Wie nog de mogelijkheid heeft actief deel te nemen binnen de maatschappij, te renderen, moet worden gestimuleerd z'n verantwoordelijkheid op te nemen. Kan je iets meer vertellen over hoe het 4de wereldsyndicaat redeneert ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat bedoel je met werken met verlies ? Niet genoeg verdienen om de kosten te betalen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In het huidige systeem van passieve uitkeringen blijven de armen daarentegen ter plaatse trappelen zonder veel toekomstperspectieven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
je deelt op in plaats van te verenigen. je verdeelt de mensen, de armen, de werklozen, onder de goeien en de slechten, de echte sukkels en de profiteurs, de waarheid is veel veel complexer, en de groep mensen waarover je het hebt is veel minder homogeen dan je schijnt te vermoeden. net zoals marokanen, homo s .... kan je ook armen niet simplistisch in slechts twee groepen opdelen als partijgenoot wil ik je vragen te stoppen met deze opdeling te maken en zodoende haat te zaaien Citaat:
Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 24 november 2007 om 13:26. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
geef mij dus geen soep kerel want ik spuug erin armen van het vws scheep je niet af met rotte vis zelfs niet met gefileerde vis wij willen visrechten en niks minder - zodat we zelf kunnen kiezen of we de rotte vis of de filés verkopen of zelf opeten
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 24 november 2007 om 13:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
een mens leeft niet van brood alleen ... dat is een wetenschap die voor de rijken dan weer verborgen blijft ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 24 november 2007 om 13:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik geloof daar de ballen van,echte honger maakt van een eelijk mens een ganster als het moet,dat zijn jou instinkten waar jij als idealist niets tegen op kan,zie maar de vele opgaven bij hongestakers
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
![]() echte liberalen weten trouwens dat mensen niet gedwongen hoeven te worden om iets te willen maken van hun leven - echte liberalen zijn immers ook humanisten en humanisten geloven in de mens, in de mensen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
deze adrenalinestoten stellen je in de natuur normaal gezien in staat om een dier te doden ofzo daar er niet veel jachtgelegenheid meer is kan het inderdaad zijn dat sommigen op een andere manier gaan jagen ( bvb op oude madammen met sjakossen in de stadsjungle ) ik persoonlijk reageer die adrenalinestoten in het slechtste geval gewoon verbaal af
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
anderzijds is het feit dat donkerblauwe figuren zoals dedecker en coveliers werden buitengekegeld dan weer een teken dat het de goede kant uitgaat persoonlijk ben ik er voorstander van om nog een hele boel donkerblauwe entristen de deur te wijzen en dit liefst in de zeer nabije toekomst
|
![]() |
![]() |