![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik had graag ook wel een smiley gebruikt om mijn reply mee af te sluiten, maar omdat het gebruik van smileys in uw onzin enkel uw onbekwaamheid nog perfecter weet te illustreren, laat ik die hap maar aan me voorbijgaan.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Schurk nog wat aan bij uw meesters, is het enige wat ik er nog kan aan toevoegen. Misschien krijg je nog een extra aai. Laatst gewijzigd door Brugge Veilig en Leefbaar : 25 november 2007 om 10:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
we zullen eens met de varkens gaan wandelen ![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() dat is al een oud zeer dat al jaren aan de gang is onder het oog van heel links pocoloco... en de domme belgen betalen er de rekening voor !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En dat de brave burger het niet blijft pakken zou u wel eens gelijk kunnen in krijgen, gedaan met straatterreur, gedaan met het lastigvallen van onschuldige burgers, gedaan met moord en doodslag op de autochtoonse bevolking, gedaan met het omzeilen van belzieke wetten door "schijnhuwelijken" dus gedaan met alle bedrog gepredikt door allochtonen, van we worden gediscrimineerd en hun linkse slinkse volgelingen. Dus marlientje roep er maar niet te hard op dat er iets zou mogen uitbreken, want wie weet kent de woede van de brave hardwerkende bedrogen burger dan geen medelijden met hen die de linkse leugens en bedrog blijven hanteren.
Gott mit uns. Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe) Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens. Laatst gewijzigd door ERLICH : 25 november 2007 om 13:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wie denk je heeft hier het meeste pezier? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Nooit mag de regering meer macht kunnen uitoefenen over de bevolking, dan de bevolking over de regering: http://www.vrij-vlaanderen.be . Laatst gewijzigd door Eddy B : 25 november 2007 om 13:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister
|
![]() nochtans heeft Eddy wel een punt.
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Staatssecretaris
|
![]() Dat die gemeenten eens met een paar bewijzen komen in plaats van die tienduizend verdachtmakingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() Als ex-blokker (was het zelfs geen Blok-mandataris?) heeft deze kolossale berg waste of space lef om zo'n uitspraken te doen. Het illustreert perfect zijn zielige, gefrustreerde persoontje. Ergo, niet iedereen die zijn anti-blok retorieken afkeurt, is een blokker. Maar daar kan hij waarschijnlijk, gehinderd door zijn ontzagwekkende intelligentie, eenvoudigweg niet bij.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Er moet echt iets gruwelijks misgelopen zijn in jouw leven. Ik kan je alleen maar aanraden om professionele hulp te gaan zoeken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zeg nu eens heel eerlijk, hoeveel jaar heb jij in absolute domheid op die verschrikkelijke berg kak van je geleefd?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 26 november 2007 om 19:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister-President
|
![]() Goede wijn hoeft geen krans, afval herkent men ook meteen !
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Een goede zaak dat dit tegengehouden wordt. Dit zijn zeker punten die het VB al langer voorstander voor is namelijk een betere controle uit oefenen op schijnhuwelijken. Omdat een schijnhuwelijk een manier is om zich legaal te maken in ons land en dus te genieten van tal van fiscale of financiële voordelen.
Een vorm van achterpoortje waar veel misbruik van wordt gemaakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |