![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn we intussen al aan de conclusie toe dat Vlaanderen verfranst moet worden, want anders is straatrue er weer aan voor zijn moeite.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je vraagt je af waar die Nederlandstalige boeren toch maar steeds die gidsen in het Engels en Frans uithalen hé? Blijkbaar toch een kunst die men in francofonië nog niet heeft uitgevonden! nietwaar? Het prachtige Duitsland weet je dochter nog niet liggen zeker op de kaart van Francophonië?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 25 november 2007 om 16:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zo weing mogelijk effort... rendement maximum ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Vasthouden aan het Frans alleen is dom. DAT zou je moeten beseffen he, zelf Vlaming zijnde... ![]()
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() Ik probeer alleen te begrijpen waarom NL leren niet zo aantrekkelijk is.
Vanuit een VL standpunt is het de evidentie zelf om NL een mooie, leuke taal te vinden. Ook Duitsers zullen het Duits mooi vinden maar ik zie niet goed in waarom ik het zou leren of beter gezegd op peil moeten houden, want ik heb het nooit nodig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat is het discours van Charles Rogier uit de beginjaren van den Belgique
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Maar combinatie FR en EN is toch wel ijzersterk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() tot zover het respect voor een landstaal van BELGIË ![]()
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vele Fransen die in West-Vlaanderen komen werken omdat het hun Belgische taalgenoten aan ambitie/inzet omtbreekt om Nederlands te leren zullen er wellicht wel het hunne van denken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() Doe daar nog Spaans bij, en je kan (bijna) OVERAL komen!
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tenzij je haar de hautaine taalarrogantie van de gemiddelde francofone Belg mee met de paplepel hebt ingegeven. Een vraag : die kindjes van je zus die nog geen Frans geleerd hebben, welke taal spreken die met uw dochter? Verplicht kleuterfrans, of doet dochtertje toch de moeite om met haar nichtjes in het NL te spreken? In dat geval, is uw en haar vraag een idiote vraag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() So what? Ik heb sinds het 4de studiejaar Frans gehad, in het middelbaar elk jaar minstens 4uur per week, en nu op de hogeschool moet ik ook enorme hoeveelheden blokken.
Terwijl het al veel zal zijn als ik jaarlijks buiten de school vijf franse zinnen uitspreek. En als ik on-line met fransen communiceer spreek ik gewoon Engels. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mijn dochter heeft er altijd NL mee gesproken. Laatst gewijzigd door straatrue : 25 november 2007 om 16:30. |
|
![]() |
![]() |