![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dan moeten ze extra kosten maken omdat de nota niet klopt. Dingen zoals brieven sturen en dat kost een ambtenaar weer tijd. Kost de overheid bakken vol met geld. En als dat met velen gedawan wordt....
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() Als je iets te weinig of teveel betaalt, hoe klein ook, is de betreffende dienst verplicht je dat terug te storten (of een brief te sturen om het tekort op te eisen). Het werkvolume verdubbelt zowat op dat moment.
|
![]() |
![]() |
#23 |
Minister
|
![]() Als je te weinig betaalt, zal de administratieve afhandeling (aanmaningen etc) zo veel meer kosten dan het eigenlijke bedrag (1 cent).
Niet proberen bij Telenet, want daar rekenen ze telkens 7 euro administratieve kosten aan...
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() Hier kan iedereen zijn commentaar posten : http://www.cdenv.be/thematische-blog...og-formatie-07.
Laat hen weten wat je ervan vindt! |
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb zelf trouwens ook wat gepost ![]()
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() burgerlijk ongehoorzaam,
mochten er nieuwe verkiezingen komen vooraleer bhv gesplitst is, dan zou ik toch niet komen opdagen als ik geroepen zou worden om in een kiesburo te zetelen, of om te gaan tellen. Maar ja, dat wist iedereen al wel op dit forum ... Verder heb ik geen gedacht hoe je burgerlijk ongehoorzaam zou kunnen zijn, zonder jezelf in nesten te werken ... maar ik blijf de draad volgen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#27 |
Burger
|
![]() Lijkt mij een zeer goede oplossing indien dat de onderhandelingen falikant aflopen, probleem is alleen een goede manier te vinden om te protesteren die niets kost, grappig is en toch zeer duidelijk laat zien dat je voor je mening opkomt.
vb. een dag geen kranten kopen, kwestie dat de eindredactoren beseffen dat het deels hun schuld is dat het vlaams front op niets is uitgedraaid
#28 |
Minister
|
![]() Een goeie ouwe om te protesteren is postzegels ondersteboven te kleven. Dit werkt aanstekelijk. Een manier om foert te zeggen. Jullie maken regeltjes ; doe ik lekker niet.
#29 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Van Louvain-la-neuve over sint-genesius-Rode, een stuk vlaamse rand meenemen en dan naar het centrum van Brussel (voor alle duidelijkheid: met de vélo ![]() |
|
![]() |
![]() |
#31 |
Minister
|
![]() dedecker is een opportunist .... geen goeie optie dus.
VB is het enige signaal dat genoeg effect zal oogsten. indien de regeringsonderhandelingen faliekant aflopen zullen er nog meer mensen overtuigd zijn van het feit dat belgie niet meer verder kan .... zelfs in het buitenland. en trouwens, wat moet het buitenland zich moeien met onze politiek ? er vallen geen doden, er word nt gemarteld, er is geen burgeroorlog, ..... dat belgie schade loopt is eigenlijk een goeie zaak, een slecht draaiend belgie is rapper steun ontrokken dan een goed draaiend belgie. Vlaanderen onafhankelijk ...... meer dan ooit aan de orde !!! EIGEN VOLK EERST !!! ( vlaams, blank en nederlandstalig )
denk eer ge doende zijt, en doende denk dan nog !!!! http://www.indiancountrytoday.com/ Laatst gewijzigd door the outlaw torn : 27 november 2007 om 22:19. |
![]() |
![]() |
#32 | |
Burger
|
![]() Citaat:
=> is dat niet de gordel rond brussel die dat jaarlijks gereden wordt?
![]() |
#33 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat lijkt me erg ver doorgetrokken, kunnen mensen met een andere kleur geen Vlamingen zijn misschien?
|
![]() |
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() iedereen die zich wil integreren is welkom, maar in Vlaanderen wonen, is zich aan de wetten onderwerpen; Trouwens is dit niet overal zo??
|
![]() |