![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Het is idd onbegrijpelijk dat er hier in intellectuele en progressieve middens zo'n liefde is voor kinderverkrachters, moordenaars, dieven, terroristen die al deze ongein bedrijven in naam van hun geloof. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Gouverneur
|
![]() Slobodan, waren het er twee? Toen ik gisteren al zappend op Canvas bleef steken (de weg naar Mekka) stond er 1 zwaard dacht ik. Kunnen ook mijn ogen geweest zijn. [Sarcasme]Anyway, die zwaarden zijn helemaal niet bedoeld om ongelovigen van kant te maken! Het staat symbool voor de vreedzame verspreiding van de islam! [/sarcasme]
*Wat vaag gemummel van de belangrijkste imam* moest de vraag van Leyers beantwoorden : "Waarom staat er een zwaard op?" toen hij de vlag zag. Ik heb de essentie gemist, maar dat maakt niet uit want het ging niet eens over zwaarden. Wat meer on-topic : Ik haat aanhangers van de islam die hier geschokt komen doen. Hier, in het "Westen" heeft religie niet zo'n belang. We hebben commentaar op en drijven de spot met het christendom. We doen dit ook met de islam, maar blijkbaar mag dit niet. Op elk slecht woord over Mohammed komen er meutes moslims op straat protesteren, in een land waarvan ze de nationaliteit noch een bewijs om er te mogen zijn hebben. Ze MOGEN hier hun matjes uitrollen, en hun godsdienst uitoefenen maar ze mogen het niet aan ons opdringen. Ook mogen ze niet gaan protesteren tegen Westerse gebruiken. Jullie zijn hier, jullie vragen hier asiel aan, respecteer dan onze overtuigingen en onze normen en waarden.
"Wir fahren fahren fahren auf der Autobahn." Laatst gewijzigd door Pantoffeldiertje : 1 december 2007 om 18:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() De bekende islamofielen en moslims blijven massaal weg uit deze topics
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vanmorgen een interessante "advocaat van de duivel" op Radio 1 gehoord (weet niet wie het was). Die legde uit dat de Britse lerares een soort op geld beluste dhimmie was, die in een rijkeluisschool van de rijke moslims aldaar les is gaan geven. En dat ze, in plaats van de kinderen te helpen wat bij zinne te komen, een stomme teddybeer meeneemt en hem Mo laat noemen. Voor die advocaat van de duivel verdiende deze vrouw, voor zo'n domme manier van lesgeven en voor haar dhimmitude (ze kwam idd geen hulp bieden aan de door moslims verdrukten, uitgehongerden, verkrachten van Darfur, neen, ze heulde mee met de vijand en verdiende er nog een handje geld aan ook), nog méér zweepslagen.
Interessante benadering. ![]() Hoe je ook bekijkt, this is so wrong. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() Is het nu echt zo gruwelijk slecht dat wij als autochtonen onze gebruiken, onze cultuur en ons eigen Volk prefereren aan dat van barbaarse kolonisten die spugen op alles waar wij voor staan en in geloven? Respect krijg je niet. Respect moet je verdienen!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister
|
![]() Fier op mijn Vlaamse cultuur, Vlaamse wortels en Vlaamse eigenheid...
... moet het me van het hart dat ik deze uitspraak véél te vaak hoor naar mijn goesting, uit de mond van lui die beweren deze fierheid met me te delen. Als het zo is dat je respect moet verdienen, en als het zo is dat deze houding deel uitmaakt van onze Vlaamse cultuur, wortels en eigenheid... ... dan ben ik plots een klein beetje minder fier. Respect krijgt iedereen a priori, zonder dat hij daarvoor iets moet doen. Wél kan iedereen dat respect verliezen, t.g.v. zijn doen en laten. En iedereen kan zelfs het hem toebedeelde respect vergroten, ook t.g.v. zijn doen en laten. Maar stellen dat iemand eerst respect moet verdienen vooraleer hij het krijgt... ... vind ik niet echt getuigen van veel zin voor mede-menselijkheid. Als dat een exponent is van onze Vlaamse cultuur, onze Vlaamse wortels, en onze Vlaamse eigenheid... ... dan mogen wij, Vlamingen, ons daar wel eens vragen bij gaan stellen, en onze zo geroemde zin tot zelfkritiek nog eens botvieren. Van mij krijgt iedereen, ook als hij moslim is, op voorhand een minimum aan respect. En zo hoort het ook. Gedraagt iemand zich slecht, dan verliest hij mijn respect. Gedraagt hij zich goed, dan oogst hij respect bij. Maar van niemand zal ik eisen dat hij eerst mijn respect moet verdienen. Iemand daar problemen mee? Dan hoorde ik dat graag. En ook waarom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Wees bij dat het hier niet gebeurt. Laatst gewijzigd door filosoof : 3 december 2007 om 11:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 3 december 2007 om 12:05. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ben je niet beschaamd Filosoof om je zo achter die achterlijkheden te scharen?! T'is gemakkelijk om te vluchten achter de term islambasher als de realiteit te pijnlijk wordt, niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Laten we het zo bekijken.
Uw beer Mohammed noemen is eigenlijk een flagrante belediging voor die beer in kwestie....
![]() |
#32 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Me dunkt dat het bashen in dit geval terecht was
![]() |
![]() |
#33 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Jij kent niets van geschiedenis, de verspreiding van de Islam was kolonisatie van het zuiverste water. Maar kennelijk vindt jij kolonisatie uit religieuze redenen minder erg dan uit economische. Waarom?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je mag je varken hier naar 't schijnt niet Napoleon noemen, maar gelukkig nog wel Mohammed of Jezus of Boeddha zoals het je belieft. Houden zo!
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat hij filosoof is
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister
|
![]() Citaat:
(De profeet himself had 8 zwaarden) Misschien ben je in de war met de vlag van de clan van de Saudi of het embleem van de palmboom met twee gekruisde zwaarden dat staat op de vliegtuigen van de Nationale vliegmaatschappij: ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Kon u hetzelfde zeggen over de oh zo vredelievende islamaanhangertjes als diezelfde hun zin kregen met de bewuste schooljuf? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Tot de laatste zouden aanhangers van alle extreemrechtse stromingen van de aarde verwijderd moeten worden.
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister
|
![]() Hier ben ik al.
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |