![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister
|
![]() Kunt u iets specifieker zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vrees dat het voor de kinderen niet gunstig is.
![]() |
#25 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat is inderdaad ook een oplossing, maar niet de topic want die start met reeds bestaande kinderen.
![]() |
#27 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik vind dat je hier nogal hard van stapel loopt. 169 is niet veel en je weet niks over de omstandigheden waarin dat gebeurt. Ik ga ervan uit dat voor veel onder hen exceptionele omstandigheden zullen gelden bij de ouders. Ik zeg maar iets: Moeder zwaar ziek en vader draait nachtshifts om de rekeningen te kunnen betalen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Schepen
|
![]() Negeerlijstjes, zo leuk hier!
Kleuters mogen op internaat anders beginnen drukke ouders misschien helemaal niet meer aan kinderen en wat voor eikels (positief bedoeld) worden het dan? Maar ouders mogen hun kleuters niet op negeerlijstjes plaatsen! Daarvoor mag een internaat niet bedoeld zijn! (169 kleuters betekent waarschijnlijk hopelijk dat het nog niet zover gekomen is). |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() ik steek mijne kleine op een tennisinternaat.
Ge weet nooit of er iets van komt, beter dan op de lotto spelen. Zolang er maar gene rood-groene zich met opvoeding komt bemoeien want dan dringt het 2nd amendment zich op. Laatst gewijzigd door born2bewild : 4 december 2007 om 07:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Parlementslid
|
![]() Kleuters op internaat. Jammer, maar het zal niet beteren. We hebben een blauwe regering. Langer werken, harder werken, meer werken. Tot op de grens van het menselijk mogelijke. Voor de God van "onze economie" (lees: voor de hogepriesters van de economie).