![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
(voor de gemakkelijkheid voeg ik er zelf maar aan toe : de meerderheid in Belgie staat erachter) |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vlaamse kranten bestaan niet in dit land, wat verwachten we dan?
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Welke Franstalige denkt dat hij het wél kan? Laat DIE zich maar eens vastrijden op een Vlaams NEEN!
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() Afschaffen die subsidies voor de gazetten ...
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dit is toch cynisch bedoeld hoop ik, want ze zijn nog in geen enkele regering gestapt : er is er nog geen...
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() De gazetten hebben groot gelijk. Er is maar 1 schuldige en dat is Leterme. Die mens heeft onrealistische zaken belooft en kartel gevormd met de NVA.
Nu kan hij geen regering vormen omdat hij zijn beloftes niet kan inslikken. Hij wil wel, maar NVA laat dat niet toe.
#28 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Vroeger werd een politicus uitgemaakt als hij er niet naar streefde om zijn verkiezingsbeloften waar te maken en een compromis sloot. Nu wordt een politicus veroordeeld omdat hij gestand doet aan zijn beloften... Arm Vlaanderen... |
|
![]() |
![]() |
#29 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ee goe versta hee ma ee ha woo nod
![]()
#30 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat het Belgicistisch establishment eens slikt, verdorie ... ![]() Laatst gewijzigd door Philips Inc. : 3 december 2007 om 14:28. |
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar wat veel belangrijker is, is dat meer dan 50% van de vlamingen achter die beloftes staat (een groot deel vindt die zelfs niet voldoende). Woord houden is veel en veel waardevoller dan iets beloven maar het dan inslikken. En het is net omdat meer dan 50% van de vlamingen wil dat die beloftes waargemaakt worden dat de huidige crisis er is. |
|
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ze niet willen dat ze dan de n-va buitenkieperen hé... |
|
![]() |
![]() |
#37 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
"ik zal U niet onthullen wie er al WEL separatischtische taal heeft gesproken aan de onderhandelingstafel, en dat was NIET ik" reporter:"wie dan" Bartje : " ik zei : ik zal het NIET onthullen" Maakt je wel benieuwd he.
![]() |
#38 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik moet eerlijk bekennen dat ik andermaal enorm teleurgesteld ben in de Vlaamse gazetten. Als sociaal-democraat liet ik een flink aantal jaren al De Morgen voor wat het is omdat die krant van een vooringenomenheid was/is waarmee ik het niet eens kon zijn. Blijkt nu echter steeds meer dat mijn huidige krant, De Standaard, "frisse" figuren als Doornaert en Brinckman hun schemerlichtje laat schijnen op de politieke toestand. Ik troost me vooralsnog met de scherpe analyses van Guy Tegenbos. Als ook die aan de kant wordt gezet, mag De Standaard van mij gestolen worden. Kritische ingesteldheid in de Vlaamse media - waar is ze nog te vinden?
|
![]() |
![]() |
#39 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vlaamse media? 't Pallieterke bedoelt u?
|
![]() |
![]() |
#40 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()