![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
Bekijk resultaten enquête: Welke regering? | |||
blijven streven naar Oranje-Blauw(met N-VA) |
![]() ![]() ![]() |
10 | 52,63% |
Paars-Groen(de CD&V heeft zijn kans verkeken) |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Paars-Groen(maar alleen als de CD&V weigert om N-VA te dumpen) |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Tripartite |
![]() ![]() ![]() |
3 | 15,79% |
Economische Noodregering - Huidig Paars tot 2009 |
![]() ![]() ![]() |
4 | 21,05% |
Olijfboom(niet echt realistisch wegens N-VA<>Groen) |
![]() ![]() ![]() |
1 | 5,26% |
Jamaica(niet echt realistisch wegens N-VA<>Groen) |
![]() ![]() ![]() |
1 | 5,26% |
Aantal stemmers: 19. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#22 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#23 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Mijn voornemen? Mijn beste, dit is allesbehalve mijn voornemen! Het is wat ik het meest fatsoenlijke zou vinden. Of vindt u het nu zoveel beter, nu ze Guy terug van stal hebben gehaald? En ongrondwettelijk zegt u. U heeft meer dan 100% gelijk, maar dat mag en zal geen beletsel vormen of wat dacht u dan? Het gaat zorgen voor wat juridische gehakketak, wat heen en weer geroep en getier maar niets om u verder zorgen over te maken. This is Belgium, remember!?
|
![]() |
![]() |
#24 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() er is maar 1 optie: oranje-blauw, dus het is van te moeten. maar mss, héél mss, zal er eerst duidelijk afgesproken worden wat er in een grote staatshervorming geregeld wordt. maar die kans is enorm klein.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Welke verkiezing dan ook is ongrondwettelijk. U moet eerst BHV splitsen. Vraag mij dus niet om uw foute overtuiging toe te juichen. |
|
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom staat de keuze CD&V/N-VA - VB - LDD met PS - MR/FDF - Ecolo er niet bij.
Want dat zou gewoon een 2/3 meerderheid geven die België helemaal kan hervormen. Ja ja. Ik weet het de grote baas uit Laken zou dit nooit aanvaarden en voordragen aan de kamer en senaat. Maar het zou een gezond evenwicht zijn en een 2/3 meerderheid. En alle politieke families zitten dan in de regering, |
![]() |
![]() |
#30 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik blijf bij mijn overtuiging. Niet omdat ik dat zo'n prachtig vooruitzicht vind maar enkel en alleen omdat al de rest volgens mij nog veel slechter zal zijn! Wat er nu aan het gebeuren is, is enkel en alleen te wijten aan de schrik, schrik voor verkiezingen. En dan bedoel ik niet omdat ze "ongrondwettelijk" zouden zijn, maar omdat men vreest dat de radicalisering zou leiden tot het ondenkbare... Wat we nu gaan krijgen - een noodregering die geen noodregering mag worden genoemd, een informateur die geen informateur mag worden genoemd en een conventie die misschien wel conventie mag worden genoemd maar in de feiten een enorme frigo zal worden (vrees ik) - is wel het slechtst mogelijke. Maar goed... ik bekijk het met belangstelling en hoop stiekem dat ik geen gelijk krijg!
Laatst gewijzigd door den ambetantsten : 4 december 2007 om 11:59. |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
In België heb je maar één ding te doen, zwijgen & ja-knikken.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |