![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Burger
|
![]() juist,
daarom is het niveau niet lager
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien wel, maar ik zie Sven Nys bevoorbeeld ook in staat om Olympisch kampioen mountainbiken te worden hoor. De concurrentie is misschien minder, maar dan nog is hij extreem goed in zijn sport en verdiend hij deze trofee dubbel en dik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Soit, uiteraard is Nys een topsportman, maar het feit dat hij weinig internationale concurrentie heeft is gewoon bijzonder spijtig. Mét die concurrentie, zou hij nog steeds een steengoed renner zijn (wellicht iets minder overwinningen) én zou hij veel meer internationale uitstraling hebben.
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Burger
|
![]() ja hij mikt op een top 5, stiekem hoopt ie op meer (zoals iedere renner die zijn doel uitzet denk ik zo)
Citaat:
Ik zie veldrijders nog niet direct naar Amerika trekken (behalve Vervecken dan) om daar wedstrijden te gaan rijden. Wedstrijden in Europa stellen bijna niets meer voor. Als veldrijders rijden in Duitsland, Spanje zenden ze het niet uit. Dichter bij huis in Nederland is het zelfs zo, terwijl zij supper goede wielrenners hebben Zucht...
![]() |