![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Sommige mensen zijn gewoon nogal agressief. Ze willen bv iets voorstellen om te doen, maar ipv dat gewoon te doen durven ze eerst vragen: "En, vertel eens, wat DOE JE VANAVOND?"
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister
|
![]() zo te zien zijn er hier alleen al wel verschillende die dat voor hebben, ikzelf heb er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord. bang om de telefoon op te nemen... vreemd.
aldus heb ik weer wat bijgeleerd. ps: wist je dat bij l'accord du participe passé, bij verbes reflechi, toch de regels van avoir moet gebruiken, hoewel deze toch altijd bij être staan, tenzij dat er geen COD of COI in de zin staat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat van Berre:
wist je dat bij l'accord du participe passé, bij verbes reflechi, toch de regels van avoir moet gebruiken, hoewel deze toch altijd bij être staan, tenzij dat er geen COD of COI in de zin staat. He? ![]() Je ne parles pas Francais!
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() Idem dito.
![]() |
![]() |
#27 |
Minister
|
![]() ik heb eerlijk gezegd ook wel last van telefoon-angst ( ferm ambetant ) en vraag mij nt hoe het komt, mr ik h�*�*t telefoneren.
bellen is echter wel dikwijls het efficientste, ..... helaas. laten we hopen dat het kwijt te geraken, nu ja, een grote babbelaar ben ik nooit geweest, mr toch .....
denk eer ge doende zijt, en doende denk dan nog !!!! http://www.indiancountrytoday.com/ Laatst gewijzigd door the outlaw torn : 6 december 2007 om 21:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik heb eigenlijjk meer angst om anaal verkracht te worden door een bosneger met een gigantische lul
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In uw geval kan dat wel eens realiteit worden; er moet er zo maar ene dit mee lezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tetten!
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() Ik ben zeker niet bang van de telefoon, maar als ik klappertanden aan de andere kant van de lijn hoor, weet ik dat ik hoogst waarschijnlijk iemand met telefoonfobie aan de lijn heb.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() een stagaire bij ons had dat vroeger ook, gewoon steeds meer en meer bellen en zo ervaring laten opdoen
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het lijkt mij idd een goede oplossing, jezelf dwingen het toch te doen en niet toegeven aan angsten. Volgens mij is het met alles wel zo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() Enfin, serieus even. Fobieën zijn er in alle maten en vormen, net zoals bijvoorbeeld allergieën. Ze zijn tamelijk ongrijpbaar, en het heeft volgens mij dus weinig zin om je er bij het zoeken naar een oplossing op te focussen. Pas op, ik ben de eerste om toe te geven dat de concrete gevolgen van een fobie moeten aangepakt worden. Als ze uit de hand lopen, maken ze het leven van een mens tot een hel, je kan dan gewoon niet meer functioneren. Weer kunnen functioneren is dus de eerste opdracht. Maar het zoeken naar concrete oplossingen voor de beperkingen die een fobie oplegt, lost het probleem helemaal niet op. Een fobie is imho de uiting van een dieper liggend probleem van de persoon, een problematische houding van in het leven te staan zeg maar. Het is een signaal van je lijf of van je ego dat zegt: zo kan het echt niet meer, je kan me niet blijven negeren. Wat is dan de oplossing? Daar is geen eenvoudig antwoord op. We staan allemaal in het leven met kwetsuren en misgroeiingen. We hebben allemaal de taak om daar te leren mee leven en waar mogelijk kleine verbeteringen proberen af te dwingen. Groeien, heet dat. Het is een kwestie van inzicht verwerven, hard werken en vooral flexibel zijn. Een zaak van jaren dus, zoniet van een mensenleven. Aan die persoon die je kent, zou ik de raad willen geven: kijk eens diep in jezelf (en stop daar nooit meer mee), naar de dingen die je altijd weggeduwd en genegeerd hebt. Erken je kwetsuren, accepteer ze, en zoek er verzorging voor. Hij/zij zal merken dat het echt kan: helen en groeien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Europees Commissaris
|
![]() Google eens op "telefoonangst": ongelooflijk hoeveel er over bestaat.
Een voorbeeldje maar, van de site van de VDAB: Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heel hard leren roepen. Telefoon niet meer nodig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |