![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() da's waar. Ik amuseer me rot de laatste 150 dagen, als ik zie hoe ze pogen om één regering te maken voor twee landen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En daarnaast zou dat ook mogen voor de andere buurlanden, zo'n kontakten hebben met mekaar. Dat mag zelfs met de Basken (zodat we ze de mantel kunnen uitvegen met hun terroristische kant), en met zovele andere interessante mensen en volkeren.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die Franstaligen, die doen tenminste hun uiterste best... Zo ben ik onlangs enkele dagen in Durbuy geweest, waar ik in Le Sanglier des Ardennes verbleef... Dit is een hotel restaurant, waar Boudewijn, Albert, Philips et Mathilde, Chirac en nog andere andere grootheden, waaronder chipie, reeds verbleven... Zeker 80% van de 'bewoners' zijn Vlamingen... Vandaar dat deze ook zeer gastvriendelijk ontvangen worden... 'Dan koe wel...' is zoal het enige wat 95% van het personeel kent... U raadt wel van welke taal 80% van de 'bewoners' zich moeten behelpen, willen ze begrepen worden? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
gisteren Milquet of Oncelinckx ik weet t niet meer, een van de twee op de radio in 't nederlands ... kon er echt niet uit opmaken wat ze nu juist bedoelde hoor ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 7 december 2007 om 15:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik schreef nochtans duidelijk: Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 7 december 2007 om 16:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() en dan ? er zijn ook meer blonde mensen tegenwoordig op Vtm en middelbare vrouwen op 5tv..... even ridicuul
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |