![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben nu net overgestapt van zo'n tienduizendensnufjesmodel naar een !SMS+BEL!-model, ben ik blij mee.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister
|
![]() omdat de mensen die nt internationaal bellen moeten meebetalen vr diegene die het wel doen.
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() dat vond ik bij mijn eerste ook. toen mr een tweede gekocht waarmee ik toch een jaar of 7 goed ben geweest.
onlangs mijn derde gekocht, redelijk simpel met zo weinig mogelijk snuffen ( ik gebruik ze toch nt, en hoe meer eraan zit des te meer kan er stuk gaan )
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb deze. Nokia's zijn de enige die het meer dan twee jaar uithouden; voor ik mijn nieuwe abonnement heb dus. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() dubbel
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 11 december 2007 om 04:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() tripel
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 11 december 2007 om 04:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() Klein gedoe; de telefoonmaatschappijen "vangen" geweldig momenteel juist binnen de kleine lapjes Nederlands en Belgisch grondgebied met hun achterlijke micro-opdelingen in "kringen" enzo; bijna niets gaat meer door de traditioneel goedkopere, versleten kabels maar voor het in werkelijkheid benutte "draadloos" betaal je op allerlei manieren een machtig groot bedrag extra zodra het echt via je "gsm" bedreven wordt.
Binnen aanliggende landen is 1 "kring" niet zelden groter dan Nederland en België samen. De mens[(elijk)heid] wil bedrogen zijn.
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 11 december 2007 om 04:23. |
![]() |
![]() |