![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister
|
![]() een rijbewijs zonder ook mr iets te moeten doen ( buiten betalen dan )
nee, laat mr, ik heb er al eentje. een reserve-rijbewijs daarintegen ![]()
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Citaat:
hoeveel het mijne alles samen gekost heeft, weet ik nt, mr ik ben toch ook meerdere keren mogen gaan, mr enfin, eind goed, al goed. mja, geldwolven zijn het wel. ik vraag me af hoeveel mensen er door zijn de eerste keer sinds ze dat nieuwe systeem toepassen. ik had nog het oude, de paalkes en dan de baan. nu is nr schijnt alles op de baan, dus ook de manouvres ( ik zou alvast nt graag eigenaar zijn van de auto die in de buurt staat ![]() de rijscholen ( althans dat hebben ze me verteld toen ik nog probeerde aan mijn rijbewijs te geraken ) waren zelf tegen dat nieuwe systeem. en waarom ? omdat ze direct de baan op moeten met iemand van wie ze totaal nt weten hoe die rijd, dus het is veel onveiliger. vroeger konden ze eerst zien hoe ze reden, op een terrein, en deugde het nt ( hoewel ze dikwijls ook buisden om meer geld te kunnen binnerijven vermits je vr elke keer je komt moet betalen ) dan kwam je nt verder. nu zit je direct op de baan, iets wat, denk ik, overigens ook nt gunstig is vr diegene die examen aflegt, je bent al gestresseerd en dan mag je nog eens in het verkeer ( vol met ongeduldige mensen ,zeker tegen rijscholen, waaronder ikzelf intussen ook mag gerekend worden ) je kunsten ( of het gebrek eraan ) gaan vertonen. ok, het is mss realistischer, mr zeg nu zelf, hoe ervaren kan een beginnend chauffeur ooit zijn ? op den duur verwachten ze op een jaar of 2 een rij-ervaring als iemand die als 20 jaar rijd ( tis een boutade, mr dr neigt het wel naartoe ) een ietwat kalmere omgeving zou geen overbodige luxe zijn, en goedkopere lessen en examens, dat mag ook altijd.
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() als ik mij niet vergis kon je jaren geleden al zo'n geldig rijbewijs kopen (in Curacao) de Nederlanders hier zullen dat wellicht weten ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() May I try?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister
|
![]() Zelfs een onhandig persoon als ik heeft zich rijbewijs net behaald. Als je examen hebt moet je maar een goed parcours trekken (neem één van de onderste kaartjes) en probeer een uur te regelen dat het niet zo druk is.
Atmosphere quote .... zichzelf en valt door de mand als dubbelaccount: Laatst gewijzigd door DebianFox : 11 januari 2008 om 09:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar vooral veel km ervaring : oefenen oefenen oefenen voor je naar dat examen trekt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het probleem is dat het verkeer al druk en gevaarlijk genoeg is, en daarom mensen toch deftig wat rijervaring moeten hebben vooraleer ze alleen de baan op mogen. Vroeger had je dat niet, er zat veel minder volk op de baan. De eerste keer dat ik ging rijden alleen werd ik al meteen langs rechts via de pechstrook ingehaald...fijn hoor... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is juist dankzij mijn rijbewijs dat ik al een paar duizend euro lichter ben ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Rijden moet al een routine zijn tegen dat je naar het examen trekt. Heb je meer aandacht voor de "rare gevalletjes" waar ze je sowieso doorheen gaan proberen trekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |