![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De criminelen mogen hier alles van u en de mensen die het slachtoffer zijn krijgen ne stamp tegen hun kloten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister
|
![]() Marlientje is gewoon een troll volgens mij ofwel psychisch gestoord. Geen énkel zinnig mens kan zo'n onzin uitkramen. Zelfs linkiewinkies niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
Atmosphere quote .... zichzelf en valt door de mand als dubbelaccount: Laatst gewijzigd door DebianFox : 9 december 2007 om 15:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Schandpaal Meneer Lovinfosse heeft zijn wijze om de mensen kenbaar te maken dat die inbrekers niet deugen. Ik vind dat de mensen moeten weten dat ze ingebroken hebben. Een gevoelsmens zoals u zou moeten blij zij dat die inbrekers geen slagen krijgen zoals dit wel het geval was met de schandpaal. Ik geef hem gelijk dat hij die rolprent op het wereldweb heeft geplaatst. Maar ik denk niet dat deze rolprent een grote uitwerking zal hebben m.a.w. hoeveel mensen zullen de rolprent wel gezien hebben, niet veel. Maar ja, omdat u nu hierover begint te huilen, zult u hen nog beruchter maken... De enige die belachelijk is... Dat bent u. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 9 december 2007 om 15:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Daders zijn blijkbaar in jou ogen altijd het slachtoffer van het een of ander... U vindt het maar normaal dat mensen hele dagen gaan werken om zich toch maar een beetje luxe te kunnen permitteren, maar dat een inbreker het recht heeft om dit op 10 minuten allemaal te stelen... Ik kan u verzekeren dat als ik hier een inbreker betrap, dat ik van harte hoop dat mijn hondje hem in stukken bijt. Wel liefst buiten, zodat we binnen niet te veel opkuis hebben. Enkele dagen geleden hebben we hier op een nacht bijna prijs gehad, van het waarschuwingsbordje dachten ze blijkbaar dat het "maar om te lachen" was, maar de poort naar de tuin was hun eindhalte. Waarschijnlijk zullen ze gezien hebben dat er nogal een groot luik zit, in ieder geval zijn ze niet binnengeraakt... Het poortje stond 's morgens open, en dat was hun enige spoor... Ik vind het spijtig dat ik nergens verscheurde kleren heb gevonden! Maar ik denk dat sommige mensen bijna hopen om zelf overvallen te worden, liefst nog met een verkrachting bovenop... Dan hebben ze ook eens spanning en/of sex in hun zielige bestaan...
Ik zeg wat op mijn tong ligt. Laatst gewijzigd door Abiogenesis : 9 december 2007 om 16:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat heeft dit met "rechter" of rechtspraak te maken?
Iemand die bij mij ongenood binnenkomt, een hoop gerief ongevraagd meeneemt, die zou ik eerst toestemming moeten vragen of ze ermee akkoord gaan dat ze in MIJN huis, mijn MIJN camera gefilmd werden? Weet je wat? Ze mogen voor mijn part hun bezwaren gaan melden op het politiekantoor! Over welke privacy heeft men het hier in feite?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
@ Marlientje: met politiek links valt wel een interessante discussie te voeren, en het siert u dat u altijd iedereen wilt verdedigen, maar na het lezen van deze draad raad ik u aan toch eens een psychiater op te zoeken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister
|
![]() Ik heb zo het gevoel dat marlientje iemand is die graag zevert en belachelijke statements maakt zonder ze zelf te menen.
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 9 december 2007 om 16:31. |