![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Slikt u medicatie tijdens examens? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
4 | 16,67% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
20 | 83,33% |
Anders |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,17% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 24. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enne, je mag me niet erg leuk vinden, maar laat me toe je een compliment te geven: je bent een van de betere forummembers wanneer het aankomt op avatars ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister
|
![]() ik ben het niet van plan te proberen, pillen waarvan je dan een week ko bent kunnen toch nt gezond zijn, en een mens mag al blij zijn geen pillen te moeten slikken.
ik sta afkerig tegenover zulke oppeppers, geef mij mr het min of meet natuurlijke spul waaronder druivensuiker en sloten ice-tea en cola.
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() het gebruik van pepmiddelen en concentratieverbeterende middelen tijdens de examens zou onder de dopingwet moeten vallen.
het is tenslotte valsspelen en niks meer dan dat. ik pleit voor gerichte plascontroles na examens. wie positief test wordt gediskwalificeerd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Examenperiodes waren best rustige periodes. Ik heb nooit stress gehad voor een examen, noch heb ik ooit iets moeten gebruiken. Om een of andere vreemde reden lukte het altijd, zelfs al had ik het idee dat ik niet voldoende geleerd had. Resultaat: ik heb nog nooit een verkorte zomer gehad, en bij ons kenden ze het woord delibereren niet
![]() De truuk was natuurlijk door het jaar uw zaak bij te houden. Ik snap niet hoe weldenkende mensen zich kunnen inbeelden dat ze een vak aangaande 800 paginas toegepaste wiskunde (aerodynamica) plus een shitload aan oefenenproblemen (150 paginas opgelost) kunnen leren op 6 dagen....Ik maakte gewoon iedere week een deel van die oefeneningen und voila, ik was 1 van de 30 die het vak hebben gehaald (op de 500). Thats the way to pass your higher education....ge moet er niet slim voor zijn, gewoon goed plannen en wat doorzettingsvermogen tonen (lees: niet gaan zuipen iedere avond). Misschien speelde het feit dat ik een groot deel zelf moest betalen wel mee...uitstel koste me geld, en veel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister
|
![]() Citaat:
ze zouden dit moeten onderzoeken. indien idd bewezen kan worden dat de resultaten verbeteren moet dit idd gecontroleerd worden.
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Ik ken iemand die tijdens de examens zo nerveus werd dat ze daarom een voorschrift voor kalmeermiddelen ging halen bij haar dokter. Maar na een paar dagen begon ze alles (inclusief zichzelf) te verwaarlozen en stopte ze bijna met studeren omdat het haar allemaal niet meer kon schelen. Uiteindelijk is ze na een week al gestopt met het nemen van die medicatie.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik wil niet vervelend doen hoor, maar waar ergens lijkt dat op jouw werkweek? ![]()
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 10 december 2007 om 23:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister
|
![]() Citaat:
prent je dat gewoon in, stamp desnoods en maak je zelf een flagrante leugen wijs, indien dit idd een leugen is natuurlijk. mr het helpt. ik heb dat geleerd door te buizen vr vakken die ik leerde en waar ik zelfs bijles voor volgde mr toch op buisde. dan leer je vr een stuk je m'en fou te zeggen en het niet té serieus te nemen. je leert, doet wat je kan en de rest ........... chance hebben. ik kan voorlopig nog mr enkel over secundair spreken, mr ik denk dat dat mss ook wel opgaat vr hogere studies ( de ervaring zal het binnen een drie-tal weken uitwijzen )
denk eer ge doende zijt, en doende denk dan nog !!!! http://www.indiancountrytoday.com/ Laatst gewijzigd door the outlaw torn : 10 december 2007 om 23:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister
|
![]() Citaat:
nu ja, je hebt nu eenmaal avontuurlijke mensen e. ![]()
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister
|
![]() Citaat:
ik denk dat zoveel mogelijk je ritme blijven volgen en vooral voldoende slaap nemen het beste is., en leer je daardoor stukken nt, wel, lees ze dan eens. begin de volgende keer dan wat vroeger. jezelf tot het uiterste persen heeft geen enkele zin, ik sliep overigens altijd 1 dag uit (elke week dus ), hoeveel ik ook moest studeren, anders springt je kop op den duur ( enfin, de mijne toch ![]() zo ging het in het secundair toch.
denk eer ge doende zijt, en doende denk dan nog !!!! http://www.indiancountrytoday.com/ Laatst gewijzigd door the outlaw torn : 10 december 2007 om 23:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zolang alles maar goedkomt... ![]()
![]() |
![]() |