![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dubbel, verwijderen a.u.b.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=99253 Overigens, deze 'humoristische' thread wijst natuurlijk meteen op hetgeen homo's straal negeren; namelijk dat een homorelatie minderwaardig is aan een heterorelatie, en wel omdat de laatste in staat is om de samenleving verder te zetten, en de eerste niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Burkide : 12 december 2007 om 19:21. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik had vooral graag de bruto toegevoegde waarde die in Vlaanderen gerealiseerd word een ietsje hoger gezien. Daar is men volgens de Natinale bank slechts goed voor 57,3 % van de nationale economie, terwijl ze volgens mijn cijfers toch 57,7 % van de bevolking uitmaken. Als de franstaligen dat beu worden, kunnen we elke soldaat gebruiken.
Laatst gewijzigd door DannyS : 13 december 2007 om 06:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Staatssecretaris
|
![]() ... op 's vijands trillend lijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Wat is dat hier voor een gezeik! De ontdekkingen en medicatie hierover is bedoelt om definitief de homo's te verwijderen uit de maatschappij: dus voor de geboorte controle van genen en medicatie toepassen! Ook kan men het middel gaan testen bij homofielen die al geboren zijn.Gezond verstand heeft hier de bovenhand!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Neen. Indien u had gezegd dat de 'relatie' die een alleenstaande heeft, minderwaardig is aan die van een heteroseksueel koppel, dan had ik u gelijk gegeven. Nogmaals: wanneer men vindt dat een bepaalde relatievorm minderwaardig is aan een andere, wil dat nog niet meteen zeggen dat de mensen zelf minderwaardig zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hoezo minderwaardig?
![]() |
![]() |
#37 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() U hebt dus liever dat de mensheid uitsterft dan dat de bevolkingsdichtheid van onze planeet te groot wordt (waar overigens iets aan gedaan kan worden)? Leuk. Begin met uzelf, zou ik zo zeggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Europees Commissaris
|
![]() De mensheid die uitsterft zou een zegen zijn voor deze planeet. Niet voor de mensheid, toegevenen. Het punt is, wie bepaalt wat meerderwaardig en minderwaardig is? De meerderheid? Is de natuur een democratie? Is de mens buiten de vernieler van deze planeet ook haar eigenaar?
![]() |
#39 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Ik vind niet dat het enige doel in een maatschappij voortplanting is, en zeker niet in de onze. We zijn met te veel, we verbruiken tegenwoordig meer voedsel dan we produceren. En dit zal in de toekomst nog verergeren. Na verloop van tijd zal er uiteindelijk hongersnood ontstaan, met als gevolg dat grote delen van de bevolking zullen sterven. Toegegeven, wij zullen in het westen hoogst waarschijnlijk hier het laatst last van ondervinden, maar dat maakt het niet minder erg. Als iedereen zich maar blijft voortplanten gaan we niet de goede kant op. Er moet over de hele wereld aan strenge geboortecontrole gedaan worden. Dat is de oplossing daarvoor. Wie dit niet wil verwezenlijken geeft een slag in het gezicht aan de volgende generaties. Homoseksuelen produceren in de natuur dan wel geen nakomelingen. Ze dragen toch bij aan het welzijn en de bescherming van de kinderen van de groep waarbinnen ze leven. Als je zegt dat dit binnen deze maatschappij bij mensen dan helemaal geen functie meer heeft. Dan betekent dat waarschijnlijk dat je deze maatschappij als iets eeuwigs en vanzelfsprekend beschouwd. Wie weet welke rampen de natuur in de toekomst van ons bestaan nog in petto heeft? Als de mensen ooit moet terugvallen op de natuurlijke situatie van leven, dan zijn er gelukkig nog stukken genetisch erfgoed die bijdragen aan de overlevingskans van de mens. Homoseksualiteit is daar een voorbeeld van, of je dat nu leuk vind of niet.
![]() |
![]() |
#40 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Kom eens uit dat steegje en kijk naar het plein. Je hoeft geen genie te zijn om conclusies te trekken uit zaken die je zelf kan waarnemen. Kijk naar de geschiedenis van het dierlijk leven en de natuur! Ik geloof dan wel niet in een god, maar de meeste dingen die hier op aarde aanwezig zijn hebben toch een functie en een doel. Ze zeggen wel eens: Gods wegen zijn ondoorgrondelijk. Maar dat is een gezegde dat veelal enkel opgaat voor mensen met een grote intellectuele luiheid, die verkiezen niet verder te denken dan hun neus lang is. Ik wacht al heel lang op een argument dat NIET in strijd is met wetenschappelijk onderzoek dat homoseksuelen tegennatuurlijk of gedegenereerd of wat dan ook zijn. Ik vrees dat ik zal blijven wachten, want het tegengestelde is lang aangetoond. Uw extreem gedachtengoed kan helaas geen wortels schieten bij elk weldenkend mens. En ik denk dat het stilaan tijd wordt dat u zich bij laatsgenoemden aansluit, want u zult naarmate de tijd verstijkt meer en meer belachelijk overkomen.
![]() |