![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En een onafhankelijk Vlaanderen bestaat er NU niet dus hou je zever voor je zelf. En de Vlaming is helemaal niet on-geliefd en onsympathiek, enkel de idioten die steeds zitten te zeveren over iets dat helemaal niet bestaat en waar 90% van de Vlamingen zelfs geen behoefte aan hebben. En wees maar gerust dat als Sarko ook maar 1 militaire actie onderneemt tegen Belgie, hij op een hevige weerslag van andere landen mag rekenen. Want ook Duitsland, Nederland, Engeland en de USA hebben reeds lang interesse in ons stukje onbenullig ruziemakersgrond. Laatst gewijzigd door Jantje : 15 december 2007 om 17:02. |
|
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Hmmm... de titel van deze draad lijkt wat overdreven, als je het artikel in HLN leest:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kortaf : 15 december 2007 om 18:38. |
|
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#26 |
|
![]() Niet alleen dat, maar volgens Professor Senelle, die het is gaan vragen in opdracht van Dehaene, zitten ze gewoon te wachten totdat belgie barst om betrekkingen aan te knopen met Vlaanderen.
|
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() ik dacht juist dat wij in het buitenland als de agressieve onverdraagzame nationalisten bekeken werden.
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() Alleen volgens de "Vlaamse media".
|
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind de titel van de draad niet zo maar overdreven, maar wel schandalig verkeerd voorgesteld.
Sarko heeft helemaal niet gezegd dat hij voorlopig niet militair zou tussen komen, hij heeft wel degelijk gezegd, he lees het begot zelf in verschillende kranten: Wij willen in geen geval tussenkomen. (waarbij je kan veronderstellen dat hij in geen geval noch politiek, noch militair wil tussenkomen) ( allez zeg, ge moet niet goed bij uw hoofd zijn om te geloven dat een lid van de EU er ook maar aan kan denken om zich te moeien in een ander land; hoogstens dat kieken van een Luksemburger die denkt "goede raad" te moeten geven) Kijk, beste forumvrienden, die titel, die vind ik er over. Wat mij betreft: een rode kaart waard.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stel voor dat we met de Fransen een pact sluiten om de NAVO buiten te jagen, en vervolgens jagen we de Fransen zelf ook buiten.
Voor een vrij Vlaanderen. Onverfranst, onverduitst, onverengelst. |
![]() |
![]() |
#31 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welke maatschappelijke stroming in Vlaanderen wil dat wij de nato zouden verlaten? Idem dat wij andere Europese nationaliteiten geen vrij verkeer van personen, goederen en diensten in een vrij Europa zouden geven? Bestaat er in Vlaanderen een stroming die gedragen wordt door voldoende mensen, die onze taal wil uitzuiveren, tot op de bodem, van woorden zoals komputer, pc, play-station ...?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op wat baseer jij je dat Vlamingen in het buitenland zo negatief gezien zouden worden? Ik ben er van overtuigd dat je aan het bazelen zijt, maar kom af met overtuigende argumenten a.u.b. Op wat baseer jij je dat iemand van de belgisisten pro zouden zijn voor een militaire interventie, al dan niet door Sarko? Dat is al helemaal van de pot gerukt, hier moet je zelfs niet trachten af te komen met argumenten. Idem dito voor de interpretatie van de woorden van den Junk uit Luksemburg. Dit forum is wel iets ernstiger dan wat gezwabber van dronkaards aan de toog. Ik acht de echte belgisisten die op ernstige wijze hun visie (die ze natuurlijk mogen hebben) verdedigen op dit forum hoog in. Ze vergissen zich wel, ze worden misleid door de oude politieke klasse, maar je kan nog begrijpen van waar hun vergissingen komen. Bij jou kan ik dat helemaal niet. Graag een antwoord, ik zal me verontschuldigen als je met argumenten afkomt.
|
![]() |
![]() |
#34 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wie wil er nu een Vlaanderen dat zijn grenzen voor iedereen sluit en veranderd in een Noord-Korea, waar enkel de hoogste in rang zijn mond nog mag open doen en waar je word gedood omdat je even naar je familie over de grens op bezoek wil gaan. Wie wil er in een VRIJ vlaanderen leven waar je niets mag gebruiken dat uit het buitenland komt, want na de taalzuivering volgen de andere zuiveringen. Laatst gewijzigd door Jantje : 16 december 2007 om 10:22. |
||
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal de Franse bevrijder met een genoegzaam hart staan opwachten!
Tijd voor een mars op Dijon! ![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#37 | |
|
![]() Ik vrees van niet, op het nieuws toonde men delen uit een Franse en uit een Duitse reportage, het ging over de "pesterijen" van de Vlamingen om taaltesten te doen bij kandidaten voor sociale woningen en zo... Het lijkt me ook logisch dat ze meer naar het Franstalige standpunt kijken omdat Frans nu éénmaal een meer mondiale taal is dan 't Nederlands.
In de Joegoslavische burgeroorlog verwaarloosden de Serviers hun internationale PR, de Bosnische moslims daarentegen hadden een zeer goede internationale PR, het gevolg was dat de vredesakkoorden zeer in het voordeel waren van de Bosnische moslims en zeer in het nadeel van de Serviers, want internationaal was er het beeld dat de moslims altijd het slachtoffer waren en de Serviers de slechteriken en agressors, terwijl beide partijen evenveel boter op het hoofd hadden in werkelijkheid. Daarom vind ik dat de Vlaamse regering dringend ons beeld in het buitenland moet verbeteren.
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 16 december 2007 om 12:39. |
|
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(en in Duitsland verstaan ze ook geen Frans hoor)
|
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Er zijn vele keren meer Duitsers die Frans begrijpen dan Duitsers die Nederlands begrijpen.
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of hoe belgicisten zo hun eigen wereldje scheppen...
|
![]() |