Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijfora > CD&V N-VA
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

CD&V N-VA Enkel sympathisanten van CD&V en N-VA, die bovendien lid zijn van de gebruikersgroep 'CD&V N-VA' kunnen in dit onderdeel reageren. Je kan jezelf als groepslid voordragen via je control panel.

Discussietools
Oud 14 april 2004, 13:33   #21
Lesane
Provinciaal Statenlid

Lesane's schermafbeelding

Standaard

Tantist, waarom stuur je niet gewoon een mail naar de N-VA (of via laat je horen op de webstek) over dit onderwerp, maar dan met jouw argumentatie erbij. Dan is het aan de N-VA om die te proberen te weerleggen. Wie weet overtuig je ze wel.

http://www.faithfreedom.org
http://dutch.faithfreedom.org/forum

Forumnar Hans1 over de Vlaamse transfers naar Wallonië: "Bovendien komt er niet voldoende economische steun uit het noorden zoals van West- naar Oost-Duitsland."
Lesane is offline  
Oud 16 april 2004, 23:14   #22
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN

Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dies
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuw
Eerst wilde hij geen lid meer zijn omdat er geen kartel was, nu omdat de N-VA zogezegd niet democratisch genoeg is.
Als ik mij niet vergis, was dat eveneens zijn reden om zijn lidmaatschap niet langer te verlengen.
Inderdaad, dat valt op te zoeken. De waarheid heeft zijn rechten.
Oud 16 april 2004, 23:19   #23
Tantist

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
Citaat:
Als ik mij niet vergis, was dat eveneens zijn reden om zijn lidmaatschap niet langer te verlengen.
Inderdaad, dat valt op te zoeken. De waarheid heeft zijn rechten.
Tenminste als de mods eindelijk eens die zoekfunctie fixen

Could not obtain topic ids

DEBUG MODE

SQL Error : 1064 You have an error in your SQL syntax near ') AND u.user_id = p.poster_id AND u.username LIKE 'tantist' AND f.foru' at line 3

SELECT p.topic_id FROM phpbb_posts p, phpbb_users u, phpbb_forums f WHERE p.post_id IN () AND u.user_id = p.poster_id AND u.username LIKE 'tantist' AND f.forum_id = p.forum_id AND f.forum_id NOT IN (64, 70) GROUP BY p.topic_id

Line : 432
File : /home/politics/web/forum.politics.be/search.php
Oud 16 april 2004, 23:28   #24
Tantist

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lesane
Tantist, waarom stuur je niet gewoon een mail naar de N-VA (of via laat je horen op de webstek) over dit onderwerp, maar dan met jouw argumentatie erbij. Dan is het aan de N-VA om die te proberen te weerleggen. Wie weet overtuig je ze wel.
Ik hoop het. Pogingen uit het verleden zijn niet zo succesvol gebleken.

http://www.n-va.be/laatuhoren/ToonAn...BerichtID=2859

(deze standaardvraag heb ik geschreven, u zal me op mijn woord moeten geloven)

Ook op dit bericht kwam 0,0 reactie. Van 7 januari. Dus Vlaamse Leeuw, op dat ogenblik was er nog geen sprake van een kartel. Dat is dus "plots" directe democratie als splijtzwam zou aangenomen hebben, is echt flauw.

http://www.n-va.be/laatuhoren/Overzi...en.asp?Page=49

Dus aub, schiet niet op de pianist.
Oud 16 april 2004, 23:32   #25
Tantist

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuw
Mensen als Tantist zullen altijd wel een stok vinden om op de N-VA te staan. Eerst wilde hij geen lid meer zijn omdat er geen kartel was, nu omdat de N-VA zogezegd niet democratisch genoeg is.
Zo zwak, lees de vorige berichten er maar op na. Ondanks uw aanval beneden het niveau van een flamingant, heb ik toch besloten op het kartel te stemmen. Want directe democratie is toch niet mogelijk op Belgisch niveau. Kwestie van het minste kwaad te kiezen.
Oud 19 april 2004, 14:10   #26
Lesane
Provinciaal Statenlid

Lesane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lesane
Ik hoop het. Pogingen uit het verleden zijn niet zo succesvol gebleken.

http://www.n-va.be/laatuhoren/ToonAn...BerichtID=2859

(deze standaardvraag heb ik geschreven, u zal me op mijn woord moeten geloven)

Ook op dit bericht kwam 0,0 reactie. Van 7 januari. Dus Vlaamse Leeuw, op dat ogenblik was er nog geen sprake van een kartel. Dat is dus "plots" directe democratie als splijtzwam zou aangenomen hebben, is echt flauw.

http://www.n-va.be/laatuhoren/Overzi...en.asp?Page=49

Dus aub, schiet niet op de pianist.
Beste TD,

Op die eerste link is er toch antwoord gekomen? En wat die tweede link hier tussen doet snap ik niet echt hoor. Maar zoals ik al zei, geef inhoudelijke punten aan, en dan moet de N-VA er wel op reageren.

http://www.faithfreedom.org
http://dutch.faithfreedom.org/forum

Forumnar Hans1 over de Vlaamse transfers naar Wallonië: "Bovendien komt er niet voldoende economische steun uit het noorden zoals van West- naar Oost-Duitsland."
Lesane is offline  
Oud 19 april 2004, 16:26   #27
Thomas Hx
Minister-President

Stuur een bericht via MSN naar Thomas Hx
Standaard

Is nu niet om te zagen. Maar ik vraag mij af wat niet-CD&V en niet-N-VA'er Dies nog op dit forum doet
Oud 19 april 2004, 19:02   #28
Dies
Europees Commissaris

Dies's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas Heynderickx
Is nu niet om te zagen.
Zwijgt dan als ge niet wenst te zagen.

Citaat:
Maar ik vraag mij af wat niet-CD&V en niet-N-VA'er Dies nog op dit forum doet
Zozo, Thomas kent mijn partijpolitieke voorkeur tegenwoordig. Ik probeer met interesse alles te volgen, zeg maar. 8)
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline  
Oud 19 april 2004, 19:26   #29
Thomas Hx
Minister-President

Stuur een bericht via MSN naar Thomas Hx
Standaard

Citaat:
Citaat:
Is nu niet om te zagen.
Zwijgt dan als ge niet wenst te zagen.

Citaat:
Maar ik vraag mij af wat niet-CD&V en niet-N-VA'er Dies nog op dit forum doet
Zozo, Thomas kent mijn partijpolitieke voorkeur tegenwoordig. Ik probeer met interesse alles te volgen, zeg maar. 8)
Van mij persoonlijk moogt gij blijven op dit forum, maar ik dacht dat het forum enkel was voor CD&V'ers en N-VA'ers en ik denk dat jij eerder VLD stemt of weet ik veel 8)

Uiteraard als je je slim bekeert heb, blijf aub!
Oud 10 mei 2004, 10:59   #30
giserke
Banneling

Standaard

Eerlijk gezegd ik heb hier enkele topics gelezen onderandere deze, Waar zijn jullie eigenlijk mee bezig? Zitten lullen over punten en komma’s.
Wanneer gaan jullie eens snappen als we iets willen doen voor Vlaanderen dat we nu een goeden kans hebben. Zowel voor de CD&V als N-VA kommen nu een aantal nieuwe mogelijkheden om onze Vlaamse rechten op te eisen. We hebben een kartel gesloten op een aantal punten! Laten we potverdomme toch daar aan werken in het belang van Vlaanderen dan te zeveren over directe democratie en katjewie katje were stelletjes en zaken die geen aarde aan den dijk brengen.
giserke is offline  
Oud 10 mei 2004, 12:08   #31
Dies
Europees Commissaris

Dies's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
Laten we potverdomme toch daar aan werken in het belang van Vlaanderen dan te zeveren over directe democratie en katjewie katje were stelletjes en zaken die geen aarde aan den dijk brengen.
Juist ja, want zolang Vlaanderen maar onafhankelijk wordt is de rest allemaal onbelangrijk hé?! Is het zo moeilijk om te begrijpen dat het voor veel - zeg waarschijnlijk zelfs maar de meerderheid van - mensen niet belangrijk is of Vlaanderen onafhankelijk wordt en dat het zelfs totaal waardeloos is wanneer dat onafhankelijke Vlaanderen een identieke kopie zou zijn van het bestaande België. Dat met andere woorden zonder meer en/of directe democratie, een verminderde bureaucratie en dergelijke meer dat onafhankelijke Vlaanderen geen enkele waarde zou hebben!
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline  
Oud 10 mei 2004, 12:49   #32
giserke
Banneling

Standaard

Hoe ist mogelijk! wie heeft dat gezegd dat de rest niet belangrijk is?
We gaan met het Vlaams-kartel naar de verkiezingen met een aantal thema’s. Toevallig thema’s die momenteel toch ietsiepietsie prioritairder zijn dan directe democratie of een onafhankelijk Vlaanderen.

Maar als we altijd zullen discuteren over zaken (die in de toekomst wel nog belangrijk kunnen komen) gaan we aan de huidige catastrofe waar Vlaanderen zich in bevindt geen ommezwaai kunnen brengen.

Laten we verdorie toch met ons Vlaams kartel NU werken aan onderwijs, werkgelegenheid, sociale zekerheid, de economische recessie en het uitbreiden van de Vlaamse autonomie voor die zaken.
giserke is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be