![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
CD&V N-VA Enkel sympathisanten van CD&V en N-VA, die bovendien lid zijn van de gebruikersgroep 'CD&V N-VA' kunnen in dit onderdeel reageren. Je kan jezelf als groepslid voordragen via je control panel. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Tantist, waarom stuur je niet gewoon een mail naar de N-VA (of via laat je horen op de webstek) over dit onderwerp, maar dan met jouw argumentatie erbij. Dan is het aan de N-VA om die te proberen te weerleggen. Wie weet overtuig je ze wel.
If there is going to be any peace on earth, it is going to come in the consequence of our people uniting to defeat US imperialism once and for all!!! http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum Forumnar Hans1 over de Vlaamse transfers naar Wallonië: "Bovendien komt er niet voldoende economische steun uit het noorden zoals van West- naar Oost-Duitsland." |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#23 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Could not obtain topic ids DEBUG MODE SQL Error : 1064 You have an error in your SQL syntax near ') AND u.user_id = p.poster_id AND u.username LIKE 'tantist' AND f.foru' at line 3 SELECT p.topic_id FROM phpbb_posts p, phpbb_users u, phpbb_forums f WHERE p.post_id IN () AND u.user_id = p.poster_id AND u.username LIKE 'tantist' AND f.forum_id = p.forum_id AND f.forum_id NOT IN (64, 70) GROUP BY p.topic_id Line : 432 File : /home/politics/web/forum.politics.be/search.php
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
http://www.n-va.be/laatuhoren/ToonAn...BerichtID=2859 (deze standaardvraag heb ik geschreven, u zal me op mijn woord moeten geloven) Ook op dit bericht kwam 0,0 reactie. Van 7 januari. Dus Vlaamse Leeuw, op dat ogenblik was er nog geen sprake van een kartel. Dat is dus "plots" directe democratie als splijtzwam zou aangenomen hebben, is echt flauw. http://www.n-va.be/laatuhoren/Overzi...en.asp?Page=49 Dus aub, schiet niet op de pianist.
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#26 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Op die eerste link is er toch antwoord gekomen? En wat die tweede link hier tussen doet snap ik niet echt hoor. Maar zoals ik al zei, geef inhoudelijke punten aan, en dan moet de N-VA er wel op reageren.
If there is going to be any peace on earth, it is going to come in the consequence of our people uniting to defeat US imperialism once and for all!!! http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum Forumnar Hans1 over de Vlaamse transfers naar Wallonië: "Bovendien komt er niet voldoende economische steun uit het noorden zoals van West- naar Oost-Duitsland." |
||
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() Is nu niet om te zagen. Maar ik vraag mij af wat niet-CD&V en niet-N-VA'er Dies nog op dit forum doet
![]()
#28 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
||
![]() |
![]() |
#29 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Uiteraard als je je slim bekeert heb, blijf aub! ![]()
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Eerlijk gezegd ik heb hier enkele topics gelezen onderandere deze, Waar zijn jullie eigenlijk mee bezig? Zitten lullen over punten en komma’s.
Wanneer gaan jullie eens snappen als we iets willen doen voor Vlaanderen dat we nu een goeden kans hebben. Zowel voor de CD&V als N-VA kommen nu een aantal nieuwe mogelijkheden om onze Vlaamse rechten op te eisen. We hebben een kartel gesloten op een aantal punten! Laten we potverdomme toch daar aan werken in het belang van Vlaanderen dan te zeveren over directe democratie en katjewie katje were stelletjes en zaken die geen aarde aan den dijk brengen. |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Hoe ist mogelijk! wie heeft dat gezegd dat de rest niet belangrijk is?
We gaan met het Vlaams-kartel naar de verkiezingen met een aantal thema’s. Toevallig thema’s die momenteel toch ietsiepietsie prioritairder zijn dan directe democratie of een onafhankelijk Vlaanderen. Maar als we altijd zullen discuteren over zaken (die in de toekomst wel nog belangrijk kunnen komen) gaan we aan de huidige catastrofe waar Vlaanderen zich in bevindt geen ommezwaai kunnen brengen. Laten we verdorie toch met ons Vlaams kartel NU werken aan onderwijs, werkgelegenheid, sociale zekerheid, de economische recessie en het uitbreiden van de Vlaamse autonomie voor die zaken. |
![]() |