![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Doet u aan vrijwillgerswerk? | |||
Ja, in de ziektezorg, bejaardenzorg, gehandicaptenzorg |
![]() ![]() ![]() |
2 | 6,45% |
Ja, ik werk met jongeren |
![]() ![]() ![]() |
5 | 16,13% |
Ja, ik doe dat in de sector van de ontwikkelingshulp |
![]() ![]() ![]() |
2 | 6,45% |
Ja, ik ben vrijwilliger in een andere sector |
![]() ![]() ![]() |
8 | 25,81% |
Nee, maar ik ben dat eigenlijk wel van plan |
![]() ![]() ![]() |
2 | 6,45% |
Nee, want ik vind dat de Staat dat moet doen - zoals in rationele, communistisch georganiseerde staten |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Nee, want ik ben een egoïst |
![]() ![]() ![]() |
7 | 22,58% |
Ander antwoord |
![]() ![]() ![]() |
5 | 16,13% |
Aantal stemmers: 31. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
toch vergeleken met de dikbetaalde luxejobkes van de meesten hier. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb een ander beeld over vrijwilligers werk dan de meeste hier denk ik en ik moet dan wel zeggen dat ik met dat soort vrijwiligerswerk gestopt ben.
Heb jaren lang dienst gedaan bij het Vlaamse kruis. Maar mij inzetten voor andere en de samenleving, ja, dat doe ik nog steeds. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 'k Run thuis, met mijn vriendin, een (klein) privé opvangcentrum voor verwaarloosde en afgezette dieren. Of telt dat niet?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Gouverneur
|
![]() Soms . Ik ben vroeger in de artistieke sektor bezig geweest , en af en toe vraagt men mij om nog eens "iets" te doen . En dat doe ik dan , gratis voor
niks . En de onkosten die ik maak , krijg ik terugbetaald . Tenminste als ik de aankoopbonnetjes niet kwijt ben want ik ben nog altijd een artistieke chaoot en geen boekhouder . Vroeger heb ik van mijn hobby mijn beroep kunnen maken , en nu maak ik af en toe van mijn beroep terug mijn hobby . Maar ik weet niet of dit onder vrijwilligerswerk valt . Ik help geen zieke mensen of zo .
![]() |
#26 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik doe vrijwilligerswerk in een autisten-woongemeenschap, met nog afdelingen dagverblijf en begeleid wonen. De woensdagavond ga ik met een 5tal van deze mensen zwemmen, de zaterdagnamiddag begeleid ik één van hen naar het station om hem op de trein te zetten, van tijd tot tijd spendeer ik een namiddag met één van de "gasten" in een café of doe een reisje naar de zee of Bokrijk, en soms ben ik co-begeleider, bij uitstappen met een grotere groep.
Dit komt omdat toevalligerwijs 2 van mijn kinderen in die "sector" hun carrière maken. De zoon als leraar in een middelbare school voor bijzonder opn,derwijs, de dochter als begeleidster (is van diploma eigenlijk ergotherapeute). In "de woning" treft men uiteraard de "zwaarste" gevallen aan. Mijn zoon heeft het genoegen om sommige autosten na afgewerkte "middelbare studies" bovendien nog aan een "normale" job te kunnen helpen.
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Frustraties? Jaloezie? Onwetendheid? Vooroordelen? Of is er een andere reden voor deze lichtzinnige uitval? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Ook links ?
![]()
![]() |
#29 |