![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Alleen fit zijn is echt belangrijk voor je gezondheid.
De rest heeft eerder te maken met cultuuridealen.
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() steroïden ? Ik dacht dat men daar kanker aan de kloten van kreeg , dan ben je goed af, als eunuch, met zo een flutstemmetje, en een paar tieten
![]() Laatst gewijzigd door forumspook : 21 december 2007 om 21:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voeding: eet alles wat u wilt, maar zonder overdrijven, en geef de voorkeur aan fruit als u midden in de dag honger hebt.Banaan, appel, peer , gelijk wat, maar laat de koekjes rustig in de kast liggen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een van de belangrijkste punten die ontbreekt, is rust. Veel, en goed getimede rust. Met jouw schema ga je zo de vernieling in.Blessures, prestatievermindering en zelfs totale Burnout volgt in de kortste keren. Niettemin zie ik, dat ik een belangrijk woordje vergeten ben in mijn threadtitel: het cruciale woordje GRATIS (vooral voor niets-en minderverdieners - ik kom daarop terug) Je moet je trouwens in elk geval niet financieel laten leegpompen door sportscholen om slank, sterk en fit te worden. Het gaat namelijk ook geheel gratis. Laatst gewijzigd door eno2 : 22 december 2007 om 10:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gezondheid is als motivering maar een deelaspectje, je kan best zéér gezond zijn zonder scherp en fit te zijn, integendeel, je moet bij al dat fitheidsstreven erg goed oppassen voor je gezondheid. Eén kwalijk kantje daarvan heeft Tomb al belicht... Laatst gewijzigd door eno2 : 22 december 2007 om 11:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De ene is gevorderd, de andere staat nog nergens. Bovendien moet de tweede eerst naar een dokter voor ie begint. Ook zijn BMI en borst-lende ratio van belang, en vele andere dingen. Ik schrijf hier geen horoskoop die voor iedereen toepasselijk is. Daarom antwoord ik alleen op ernstige persoonlijke vragen. Profiteer ervan! Laatst gewijzigd door eno2 : 22 december 2007 om 11:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Van cardio word je slank en fit, maar niet lenig en sterk. Dus moet je wel nog wat méér doen. Trouwens, alleen met trainen, hoe kompleet ook, kom je er ook niet. Laatst gewijzigd door eno2 : 22 december 2007 om 11:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Wat je zei van dat veelvuldig gespreid eten, daar had je gelijk. Het is zelfs gewenst nog wat te eten voor je gaat slapen (als je véél traint, welteverstaan).
Laatst gewijzigd door eno2 : 22 december 2007 om 11:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of hebt U daar geen ervaring in? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Is misschien toch nog beter dan als een zandloper zonder zand...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat kan er nu erger zijn dan een met een PC -vergroeide piepende zandzak? Zo om het uur dat je aan de PC geplakt zit om mij te spammen en elke thread te verkloten met je persoonlijke aanvallen, vijf minuutjes je muizenhersentjes stretchen kan al heel wat van je vastgelopen ongedierte-neuronen losmaken, tenzij ze helemaal doorkraken, natuurlijk. (Wat ook geen groot verschil zou maken met je beginconditie, en wat meteen ook een zegen zou betekenen voor ondergetekende en een hoop andere forummers). Laatst gewijzigd door eno2 : 22 december 2007 om 14:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ben sinda een paar jaar aan het zogenaamde dikhuid dieet begonnen, waardoor je ook in de winterkou, wanneer anderen ziek zwak en misselijk worden, overeind blijft. Ik ben daarmee dus veel gezonder dan al die afgetrainde koulijers, en ik heb niet eens een trui of winterjas nodig.
Hier een afbeelding van me, bij de nieuwjaarsduik van vorig jaar. ![]()
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 23 december 2007 om 17:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() genoeg poepe
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() Eerst en vooral moet je spieren trainen,een ongetraind iemand moet niet direkt met spierversterkende oefeningen beginnen,maar eerst zijn lichaam stap na stap voorbereiden met lenigmakend werk.
Men kan niet lopen voor men kan gaan. Lenigmakende oefeningen en het trainen van afzonderlijkespiergroepen is afhankelijk van de conditie en de ouderdom,van de leeftijd(ook kinderen)en de mogelijkheden van lenigheid. Vooraleer men conditietraining aanvat moet men weten wat men aankan,ik raad dan ook eerst en vooral zwemmen aan,het stimuleren van de ademhaling en het gebruiken van alle spiergroepen. Na verloop van tijd kan men dan andere oefeningen doen al lopend lenigmakend alvorens men met spierversterkende oef. aanvat,omdat die veel belastender zijn. de vo2 max het aerobe en anaerobe werk (uithouding tegenover snelheid) zijn weer andere eigenschappen die eigen zijn aan hartritme en ouderdom. Het is vanzelfsprekend dat men zich eerst goed moet informeren voor men oefeningen aanvat die het zuurstofgehalte in het bloed aanspreken en het hartritme de hoogte injaagt (ook weer gekoppeld aan ouderdom en de leeftijd van kinderen). het best zou zijn dat men gediplomeerde trainers een oefenschema laat opstellen dat voldoet aan de ouderdom en de spierkracht en de fitheid van de persoon.
We zijn vrij tot op het moment dat we kiezen, van dan af controleert de keuze de kiezer Laatst gewijzigd door BitterSweet : 23 december 2007 om 19:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Parlementslid
|
![]() 3 tot 4 vier keer per week powertraining , en dit tesamen met die dagen een drie kwartier cardio ...... en zeker op je voeding letten !!! een goed trainingsschema is er wel in elke deftige fitnessclub ( alle spieren trainen , dus ook de rug is belangrijk tegen letsels ) , en gun je lichaam op tijd en stond voldoende rust !!!!!
een beetje extra eiwitten via shake kan wel , maar blijf van steroïdes en annabolica af ( is echt levensgevaarlijk !!! )