![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() idd daarom dat de politie natuurlijk ook nooit meteen kan en mag optreden bij zoiets en bovendien kan ik me voorstellen dat er zich heel wat misverstanden kunnen voordoen omdat het tenslotte allemaal heel onduidelijk geregeld is. Onduidelijk geregeld bovendien door de wetgever - niet door de flilkken
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 21 december 2007 om 21:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
|
![]() Citaat:
Nog geen uur eerder had men die deur juist komen maken. Die kerel sneed ook al eens bijna zijn vriendin de keel open op de openbare weg. Hij sloeg haar ook al door het glas van de deur. Toen hebben ze hem wel eens meegenomen, maar ondertussen mag hij dus weer ongestraft rondlopen, want die arme stakker heeft problemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() het is gewoon simpel
voor het loon dat ze nu krijgen kun je geen deftige flikken verwachten die kwaliteit kunnen en of willen bieden
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() op het internet zitten surfen bij gebrek aan een slaapplaats bvb
![]() alleen debielen denken dat armen niet op het net kunnen zitten en dan zijn er zelfs debiele armen die dat zelf verweten wordt maar die dat bij de eerste de beste kans bij een ander dan wel zelf doen armen zoals jullie bewijzen één ding - en dat is dat als zij het voor het zeggen zouden hebben de onderdrukking nog veel erger zou zijn dan ze nu is - en dat dergelijke armen dus beter in zekere mate onderdrukt blijven
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 21 december 2007 om 22:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
![]() PS een schouderklopje is geen deftig loon PS 2 de reet van je baas mogen likken ook niet PS 3 een uniform ook niet PS 4 een statuut op zich is ook geen loon ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 21 december 2007 om 22:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
als je niet begrijpt dat je zomaar geen beweringen over iemand uit de lucht kunt halen dan ben je te dom om hier mee te discussieren en als de moderatie niet begrijpt dat ze dat niet kan toelaten dan is ze te dom om hier te modereren
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 21 december 2007 om 22:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
dus maw pas jij het schoentje aan ? da s jouw keuze om jezelf dan persoonlijk aan te vallen he - niet de mijne
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 21 december 2007 om 22:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() wanneer de armen zich onderling kapotmaken zijn de rijken tevreden. En de flikken ook: die pakken dan de overlevenden op , en stoppen die in het gevang. D�*�*rvoor hebben wij hier flikken.
Laatst gewijzigd door forumspook : 21 december 2007 om 23:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
een voorwaarde dus die in de armen hun handen ligt - echter niet in de handen van één arme en ook niet die van het vws
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 21 december 2007 om 23:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() In vergelijking met gevangenisbewaarders, postmannen, studiemeesters-opvoeders, kinder- en bejaardenverzorgsters, kassiersters bij GB en zo verdienen flikken nog veel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 22 december 2007 om 00:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() En dat is dan nog zonder al het corruptie geld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
maar o wee als marrokaantjes het niet dromen maar zelf willen beleven, dan is het ook niet goed. hypocriet. Burgerlijke seut. Laatst gewijzigd door styllo_ben : 22 december 2007 om 01:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() dat klopt - iemand die twee benen kwijt is is ook erger af dan iemand die maar een been kwijt is en daklozen in moskou hebben het nog veel erger dan daklozen hier
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |