![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Flahaut gooit zijn naam weg...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De Crem verklaarde ook dat Flahaut gefrustreerd is omdat zijn eigen partij hem gedumpt heeft. Ik vermoed dat dit klopt, de afgelopen jaren bleef de PS-leiding Flahaut voortdurend steunen hoewel het een na het andere bewijs van wanbestuur naar boven kwam. Nu is hij geen minister meer. Ik denk dat zijn geknoei met miljoenen overheidsgeld (de thesaurierekeningen) ook voor de PS-leiding de druppel teveel was.
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Amai, onzen André is een verdomd slechte verliezer.
NB Bij mijn weten betekent 'con' 'idioot' en niet 'klootzak'.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() altijd gehoord dat con klootzak is
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'Conard' is dacht ik klootzak, maar nu doet u mij twijfelen. Zijn er hier romanisten die de knoop kunnen doorhakken?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als Franstalige zal ik het con-debat beslechten.
"Con" betekent niet "klootzak" maar "idioot". Enfin, oorspronkelijk betekent het iets anders. Het komt van het Latijnse "cunnus", en ik denk dat jullie allen wel over een "cunnilingus" gehoord zullen hebben. ![]() Laatst gewijzigd door Kallikles : 23 december 2007 om 23:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Als we het modern willen vertalen zou het eerder uitkomen op KLOJO!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zoals ik hierboven reeds beschreef, is con ook een synoniem voor 'kut' en als zodanig geen term die geschikt is voor de politieke discussie. ![]() Laatst gewijzigd door Kallikles : 23 december 2007 om 23:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 23 december 2007 om 23:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Gouverneur
|
![]() Klojo klinkt voor mij wel harder dan idioot eerlijk gezegd...
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() Ach, Flahaut zal denken 'de aanval is de beste verdediging'.
Er zullen de komende maanden nog véél 'frisse verhalen' de kop opsteken over de meest incompetente minister van defensie die dit zielige landje ooit 'rijk' is geweest.
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, ok, maar "con" betekent nu eenmaal "dwaas" en niet "klootzak" ofzo. "Klootzak" is "salaud". "Con" wordt ook buiten de scheldcontext gebruikt, b.v. "Il est gentil, mais comme il est con!"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() een echte PS-er ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
www.edison.be/2008/ hilarisch !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Ovidius : 28 december 2007 om 16:30. |
|
![]() |
![]() |