![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
No pok, sir! Ik ga naar Gaia schrijven. Goed idee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() Boa kun je aub één berichtje schrijven hierover met alle info erin:
Programma, uur, zender (tv?), welk spel, welke vraag, en wat die dierenbeul zei? Zodat men op dit email adres van gaia kan posten met klachten tegen dat stuk verdriet De Croo? [email protected] |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() Quel con!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik lust dat ventje zelfs rauw...
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() Ik heb deze mail gestuurd naar
[email protected] Ik hoorde zojuist van iemand dat Herman De Croo, op het spelprogramma De Pappenheimers van vanavond 23 december 2007, vertelde dat hij het liefst aapjes levend eet, omdat ze dan nog lekker vers zijn. http://www.pappenheimers.be/Uitzendingen.php Hierbij dus een klacht tegen deze politicus voor het aanzetten tot dierenmishandeling. Getekend, |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() Morgen staat die uitzending op die website die ik erbij heb gezet, schat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Deze mail heb ik juist naar onze dierenbeul geschreven
Achterlijk manneke Dierenbeul - sadist Aapjes leven koken voor versheid van het vlees en voor de burger de scheinheiligaard uithangen over ritueel slachten Mislukte dwerg, dit komt je nog duur te staan De knieschijfbreker Laatst gewijzigd door MonKannon1 : 23 december 2007 om 22:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nog een geluk
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() oh wat een subtilitas, Hashirijstcracker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Godverd*mme. En morgen moet ik aan de tafel gaan zitten met iemand die Decroo zo een lieve man vindt. Ik ken trouwens een dubbelganger van dit creatuur, die gelukkig een beetje anders van inborst is. Mensen die het verschil niet zagen, gingen er voor opstaan op de tram.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() Raar maar waar. Ik heb hem al ooit de Hilton uit zien komen. Die rijdt wel met een limo en heeft er mannetjes rondlopen, die tegen hun manchetteknopen spreken.
|
![]() |
![]() |