![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeg en ... doe jij nu ook al mee aan het amusant verfrommelen van de namen van de mensen, of weet gij niet goed hoe adellijk die Van Niep van striepkloten in 't echt wel is ?? Daar zijn toch geen zekerheden meer in 't leven dees dagen, dedju dedju toch.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 24 december 2007 om 15:59. |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De eerste van is ongetwijfeld met een kleine v, en striepkloten moet ongetwijfeld met een hoofdletter S beginnen. van Niep van Striepkloten ziet er al beter uit, maar veel geloofwaardiger is van Niep de Strypklotte, eigenlijk. Laatst gewijzigd door Hallebarde : 24 december 2007 om 16:11. |
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik begrijp Boudewijn op dat punt wel. Ik ben persoonlijk tegen de Saksen Coburgers en ik zou dat koningshuis graag zien verdwijnen ... MAAR ik ga niet gewoon omdat ik ertegen ben zeggen dat hij verkeerd was, de man heeft gewoon zijn geweten gevolgd en het tegelijkertijd opgenomen voor de levens van onschuldige kinderen. Kinderen die vandaag de dag legaal vermoord mogen worden. Ik heb eigenlijk enkele vraagjes voor de VB'ers onder ons : 1. Ben je tegen de koning ? (waarschijnlijk wel) 2. Zou je dat incident uit '91 gebruiken als argument contra de monarchie ? 3. Ben jij gelukkig met het feit dat vandaag de dag baby's vermoord kunnen worden ? Zou je misschien niet stiekem blij zijn geweest als door die actie van Boudewijn in '91 de abortuswetgeving er niet zou gekomen zijn ? Of ben je voorstander van abortus ? mvg. Sint Ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
Laatst gewijzigd door UFSIA : 24 december 2007 om 20:14. |
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Collectieve onrechtvaardigheden kan zijn: 1) onmiskenbare minachting door de FRbelgen van de VL toen BE een francofone staat was in 19de en begin 20ste eeuw. 2) collaboratie 3) de splitsing van BHV |
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn geweten gevolgd zeg je? ![]() Een hypocriete zak ja, die enerzijds die er tegen opzag die wet te tekenen maar anderzijds een ilegale abortus voor de lorre regelde. |
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geef toe dat ik el roi Balduino ook ooit gepardoneerd heb, om dezelfde redenen nog wel. Van dit begrip is echter geen sprake meer sinds de wereld kond werd gedaan van santo Balduino's bemoeienis bij de illegale abortus bij een van de onwelgekomen vriendinnetje van het eigen Saksen Coburgvolk. Terug naar Duitschland met die neo-nazi's!
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel wel wel wel. Kijk eens aan!
De splitsing van een ongrondwettelijke kieskring, die bovendien op democratische wijze gestemd werd in het parlement, wordt door straatreu als een onrechtvaardigheid uit het verleden geboekstaafd....
#29 |
Minister-President
|
![]() Het was ook een reactie van de RTBF in hun avondjournaal. Maar ja, van radio mille collines had ik dan ook geen ander niveau verwacht.
|
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarmee we ook weer weten onder wiens invloed straatreu staat.
#31 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Zoals vroeger elk dorp wel zijn dorpsidioot had heeft Belgie nu ook
zijn landsidioot. Wat Boudewijn betreft blijf ik van mening dat die hele vertoning van zijn weigering om te tekenen een belachelijke komedie was. Indien hij het meende had hij troonafstand moeten doen!!! |
![]() |
![]() |
#33 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het is natuurlijk ook mogelijk dat je dat al bedoelde met 'lakeien'.
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al een geluk voor jullie dat het voor de Vlamingen bij opwinding blijft, he?
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() LOL!
#36 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik dacht ook enkel aan wat De VL hebben meegemaakt on der het francofone regime en was verrast door wat de prof zei; maar zo zie je hoe de FRbelgen dat kunnen opvatten. Net enkel 1 klok beluisteren= interessant. Dat van die democratische meerderheid vind ik zever: het verschil tussen 60% en 40% is te weinig. Enkel vanaf 30 -70 kun je het al eens permitteren om met die 30 geen rekening te houden. |
|
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Erg hé, dat het respect voor de Saksen Coburgers de Gotha niet meer is wat het geweest is.
#39 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het evangelie moet ook regelmatig herhaald worden. |
|
![]() |
![]() |
#40 |
Minister-President
|
![]() |