![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#381 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Verhofstadt is de man die de snel belg wet heeft laten goedkeuren, het homohuwelijk heeft laten goedkeuren. Verhofstadt liet het migrantenstemrecht doorgaan. Hij verkocht gebouwen om zijn begroting in "evenwicht" te houden. Dit verderfelijk creatuur bleef het wanbeleid van Flahaut en Onckelinx steunen. Hij heeft slechts één ding goed gedaan en hiermee heeft hij de verkiezingen van 2003 ook gewonnen: de illegale inval tegen Saddam Hoessein afgewezen. Dat is werkelijk ook het enige. Verhofstadt heeft ook alle problemen qua staatshervorming laten verrotten en zijn opvolger, hier dus Leterme, met een quasi onbestuurbaar land opgezadeld. Men verwijt Leterme de formatiecrisis, maar die was het resultaat van 8 jaar paars ! Daarom gaat het mijn verstand te boven dat Yves Leterme een dergelijk creatuur kan steunen. Verhofstadt kan mooie tekstjes schrijven, met veel bezieling wellicht zelfs. Maar in de praktijk heeft hij niets verwezenlijkt. Als de nu nog onervaren Leterme niet goed uitkijkt gaat hij helemaal de kant uit van zijn grote voorbeeld blijkbaar. ![]() Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 10 januari 2008 om 18:26. |
|
![]() |
![]() |
#382 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs Dehaene geloofde ooit in Lerno en Houspie. Niettemin waren ook dat bedriegers.
![]() |
#383 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#384 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoewel, eigenlijk is dit het eerste slimmigheidje waarmee hij sinds 10 juni 2007 voor de dag komt. Immers : als hij zelf voldoende aanvoelt dat het niet vlot zal lopen (the understatement of the year !) met de geplande gesprekken, en wijl elkeen nu toch weet dat de enige voorliggende tekst deze van VerHOFNARstadt zal zijn, zou ik - als ik een even grote broekschijter was als Leterme - in de gegeven omstandigheden eigenlijk ook niet zelf met een eigen tekst naar buiten komen. Als één en ander mislukt (en dat zal het), kun je dan nogal geloofwaardig beweren dat het uitsluitend de fout was van (de tekst van) Verhofstadt, nietwaar. |
|
![]() |
![]() |
#385 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een mooi bewijs dat geloven iets is voor pastoors en naïevelingen. Als men je de sterren uit de hemel belooft wordt het hoog tijd om op je hoede te zijn.
|
![]() |
![]() |
#386 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 10 januari 2008 om 22:02. |
|
![]() |
![]() |
#387 |
Banneling
|
![]() Tja...
|
![]() |
![]() |
#388 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#389 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, en als je al mijn post gelezen hebt zul je ook gemerkt hebben dat ik hier waarschijnlijk de enige ben die daar niet in geloofde. Er is mij zelfs door schoofzak schertsend verweten,” en wordt jij nog steeds geschaduwd” of iets in die aard vanwege mijn achterdocht, omdat ik het kartel er van verdacht dat ze andere doelen nastreefden dan de welke ze propagandeerde met hun beloftenpakket, en hier ben ik nog steeds van overtuigd zolang het tegendeel niet bewezen is en dat is het tot op heden nog allerminst.
Laatst gewijzigd door Garry : 10 januari 2008 om 22:42. |
![]() |
![]() |
#390 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerst lezen, dan commentaar geven! Anders ben je - zoals de meesten in deze draad - een kieken zonder kop: een zuiver reflexmatig organisme, zonder enige reflectie.
Laatst gewijzigd door Kallikles : 10 januari 2008 om 23:04. |
![]() |
![]() |
#391 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij zou beter Another Jack terechtwijzen die iets anders leest dan wat er staat. http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=368
![]() |
#392 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#393 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#394 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
#395 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#396 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Enfin, dit is niet meer dan prettig gestoorde onzin hé. |
|
![]() |
![]() |
#397 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 11 januari 2008 om 15:32. |
|
![]() |
![]() |
#398 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Eigenlijk eerder een idee voor een reality show op de VTM of zo.. een school is wel iets anders dan een overbuur & je argument is er een pro zelfonderricht wat vanzelfsprekend toegelaten is. Je moet eens nagaan hoeveel Vlaamse studenten er in Waalse universiteiten hun studies gaan doen en vv...
Iedereen is blijkbaar enthoesiast over leerlingen en studentenuitisseling - heelder hordes laatste jaars ASO-ers trekken voor een dubbel jaar aan een highschool naar de USA, maar een "Waal" als lesgever of onderwijsinspecteur zou de "ziel van het kind" bederven ?
#399 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
eigenlijk begrijp ik er niets van.. bedoelt u nu dat de franstalige gemeenschap nederlandstalig onderwijs in Vlaanderen zou moeten organiseren en omgekeerd de vlaamse overheid franstalig onderwijs in wallonie? en waarom zouden dan vlaamse leerkrachten plots gaan lesgeven in wallonie? hun moedertaal is geen frans... (en vice versa) en waar haalt u dan de conclusie vandaan dat de kwaliteit van het onderwijs noodzakelijkerwijze erop vooruit zou moeten gaan? wat uw latere post betreft: ik ben zelf ook voorstander van uitwisseling (heb er jammer genoeg niet aan kunnen deelnemen) maar het is heel wat anders om een jaar naar Frankrijk, GB .. te gaan studeren dan zeggen: en nu gaat frankrijk het onderwijs in vlaanderen organiseren en financieren... voor de franstalige gemeenschap geldt niets anders... het is ook compleet logisch.. visies op onderwijs verschillen, de bedoeling is dat via de democratie richting wordt gegeven aan het onderwijs waarvan men voorstander is... pedagogisch project, leerplicht, organisatie, etc... waarom zouden overheden waarvoor men niet gekozen heeft het onderwijsbeleid gestalte moeten geven? en puur electoraal bekeken: waarom zou men geïnteresseerd zijn om te gaan investeren in mensen die geen potentiële kiezers zijn? Waarom zouden Fransen geld investeren in het onderwijs van vlamingen? zoals gezegd.. ik versta er niets van... |
|
![]() |
![]() |
#400 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |