![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#382 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#383 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Uiteraard is je mening over homosexualiteit relevant. In een topic over homosexualiteit lijkt me dit evident.
Jouw gelijkschakeling van homosexualiteit met pedofilie en bestialiteit is dat evenwel niet. Voorgaande zaken hebben geen b�*l met elkaar te maken en zijn daardoor wél irrelevant. Tenzij jij geen flauw benul hebt waar die begrippen voor staan? You tell me... Voormelde gelijkschakeling is een rode draad in de betogen van homofoben. Of denk je soms dat je de eerste bent? Jammer genoeg ketst de weerlegging steevast als een boemerang terug. Citaat:
*kijkt verwilderd om zich heen* - *scrollt als een bezetene heen en terug* Citaat:
Citaat:
Indien fanatisme en superioriteit synoniemen zijn van mijn weigering om me te moeien met iemands sexualiteitsbeleving en/of er een waardeoordeling over uit te spreken, vooropgesteld dat het om handelingen gaat tussen volwassenen waar noch geweld noch dwang aan te pas komen, draag ik gr�*�*g voormelde predikaten. Dank u voor het compliment.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 24 oktober 2008 om 04:33. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#384 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zou een fameuze afknapper zijn... ![]()
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 24 oktober 2008 om 04:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#385 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen - Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen - Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening! - Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden) - Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#386 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#387 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
"No infidels" is blijkbaar ook een relatieoverweging voor vrouwen tegenwoordig. ![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#388 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Voor mij zou het tegendeel een afknapper zijn. Ik hoef eerlijk gezegd geen man die zich door een 2000 jaar oud boek laat voorschrijven hoe hij zich hoort te gedragen. Geef mij maar een man die voor zichzelf kan en mag denken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#389 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#390 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#391 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#392 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik ben geen 'jongske' en er doet niets zeer, buiten mijn rug momenteel. Toch opmerkelijk dat je je in dat ene topic NOOIT meer liet zien hé? Hoe zou dat komen, dorpspolitiekerke van Bachten-de-Kupe?
Edit: eigenlijk een beetje zoals in dit topic ook gebeurde. Laatst gewijzigd door Patsy Stone : 24 oktober 2008 om 14:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#393 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
mijn vraag was natuurlijk niet off-topic. maar kom. Citaat:
je WORDT toch niet bisexueel? je bent het of je bent het niet. Zelfs als ik wanhopig op zoek ben naar sexuele bevrediging dan nog ga ik eerder naar een tril-tarzan grijpen dan aan een vriendin vragen of ze me even wil beffen hoor! .... ik snap dus écht niet wat je bedoelt. Ik maak anderzijds wèl onderscheid voor "dwang": met het mes op de keel, of de revolver tegen mijn slaap, bef ik iedereen! (maar dat maakt me nog geen lesbische).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#394 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |