Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 oktober 2008, 23:16   #381
wild cannibal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door goodwill Bekijk bericht
Uit het volgende blijkt dat niet alleen radicale moslims oproepen tot het doden van homi's.
Overal blijken extremisten te zijn die vooral alles een rechtvaardiging zoeken voor extreme daden.
Extremisten, wie ze ook zijn moeten gestopt worden.
Hier gaat het om een canadese politicus, die met de bijbel zwaait.

http://frontpage.fok.nl/nieuws/10020...eer-homos.html

Canadese politicus: Executeer homo's
Een Canadese onafhankelijk federale politicus heeft aan een gehoor van studenten laten weten dat homo's gedood dienen te worden. David Popescu zei dat toen hij tijdens een politieke bijeenkomst op een 'high school' werd gevraagd naar zijn mening over het homohuwelijk, dat sinds enige tijd ook in Canada gesloten kan worden. Zijn antwoord was duidelijk: homo's dienen gewoon geëxecuteerd te worden.

In een telefonische verklaring aan de pers herhaalde Popescu zijn uitspraak. Hij zegt zich daarbij te baseren op wat de Bijbel hem vertelt en die is volgens hem bijzonder duidelijk op dat punt
Popescu stelde eerder al dat God ''homoseksuele steden levend heeft laten verbranden, inclusief vrouwen en kinderen als een voorbeeld van wat we geacht te worden met hen te doen. In plaats van daaruit conclusies te trekken geeft onze boosaardige regering ze rechten."

Tegen de politicus, die enkele jaren geleden in opspraak raakte wegens mishandeling van zijn bejaarde moeder, loopt inmiddels een strafrechterlijk onderzoek wegens het begaan van aanzetten tot haat (hate crime).

David Popescu
Wie weet is die wel verantwoordelijk voor de moord op Haider ?!
wild cannibal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2008, 23:26   #382
wild cannibal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Awel, omdat ik in een goede bui ben zal ik eens antwoorden op uw off-topic vraag in dit topic dat off-topic is geworden: nee, ik ben niet biseksueel maar wel HETEROseksueel. Ik zou alleen biseksueel worden als ik echt wanhopig zou zijn of er genoeg voor zou worden betaald... (dit laatste was een grapje, he)

In ieder geval: vandaag heb ik geleerd dat geduld wordt beloond. Ik ben aangesproken geweest door S., een islamitische, mannelijke, heteroseksuele medestudent van mij. Hij is geboren op 21 december in het gezegende jaar 1984 en we hebben een aangenaam gesprek gehad. Hij wil me opnieuw zien en het gevoel is helemaal wederzijds.

Dus u hoeft zich geen zorgen over m'n relationeel leven te maken maar zou beter duimen voor me dat het iets wordt...
Pas maar op dat hij je niks wijsmaakt Als ik moslima's leer kennen, maak ik die ook steeds wijs dat ik gelovig moslim ben. Dat breekt het ijs wat sneller. Ik lieg natuurlijk dat het gedrukt staat.
wild cannibal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2008, 04:18   #383
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mijn mening is even relevant als de jouwe.
Uiteraard is je mening over homosexualiteit relevant. In een topic over homosexualiteit lijkt me dit evident.

Jouw gelijkschakeling van homosexualiteit met pedofilie en bestialiteit is dat evenwel niet. Voorgaande zaken hebben geen b�*l met elkaar te maken en zijn daardoor wél irrelevant. Tenzij jij geen flauw benul hebt waar die begrippen voor staan? You tell me...

Voormelde gelijkschakeling is een rode draad in de betogen van homofoben. Of denk je soms dat je de eerste bent? Jammer genoeg ketst de weerlegging steevast als een boemerang terug.
Citaat:
Als ik ervaar dat homoseksualiteit gelijk staat aan pedofilie en andere bestialiteiten,
Ervaren? Waar? Hoe? Wanneer? Kun je dat rationeel onderbouwen of is het, al dan niet gebaseerd op obscure religieuze waanbeelden, een onderbuikgevoel?
Citaat:
kan jouw geroep en getier daar niets aan veranderen.
Roepen en tieren?

*kijkt verwilderd om zich heen* - *scrollt als een bezetene heen en terug*
Citaat:
Waarom behoor (enkel) ik tot de "fanatici"? Ik heb nooit beweerd dat Esperanza's mening irrelevant was. Zij deed dat echter wel met de mijne. Wie is er hier dan fanatiek?
Citaat:
... Esperanza? Zij stelt zich toch ook superieur op door te zeggen dat mijn mening irrelevant is.
Zie hierboven. Lijkt me vrij duidelijk te zijn.

Indien fanatisme en superioriteit synoniemen zijn van mijn weigering om me te moeien met iemands sexualiteitsbeleving en/of er een waardeoordeling over uit te spreken, vooropgesteld dat het om handelingen gaat tussen volwassenen waar noch geweld noch dwang aan te pas komen, draag ik gr�*�*g voormelde predikaten. Dank u voor het compliment.

Laatst gewijzigd door Esperanza : 24 oktober 2008 om 04:33.
Esperanza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2008, 04:40   #384
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Is dat nu niet al de tweede keer dat ik volledig met je akkoord ga? We gaan dat moeten in het oog houden of dat wordt nog wat tussen ons!
Om tijdens onze bestiale, pedofiele, lesbische en - waarom niet, we zijn nu toch bezig... - necrofiele activiteiten Uh-Huh en consoorten in de slaapkamer te zien binnenvallen, de matrak in de ene hand, een zogenaamd heilig boek in de andere hand? Zij moet toch in deze maatschappij met ons kunnen samenleven?

Zou een fameuze afknapper zijn...

Laatst gewijzigd door Esperanza : 24 oktober 2008 om 04:42.
Esperanza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2008, 07:28   #385
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wild cannibal Bekijk bericht
Wie weet is die wel verantwoordelijk voor de moord op Haider ?!
weet jij meer ?
- Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden)
- Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...)
goodwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2008, 07:30   #386
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door goodwill Bekijk bericht
weet jij meer ?
Is gewoon dood omdat die n rechtse flikker was, zoals Fortuyn.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2008, 11:43   #387
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Fallen Angel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In ieder geval: vandaag heb ik geleerd dat geduld wordt beloond. Ik ben aangesproken geweest door S., een islamitische, mannelijke, heteroseksuele medestudent van mij. Hij is geboren op 21 december in het gezegende jaar 1984 en we hebben een aangenaam gesprek gehad. Hij wil me opnieuw zien en het gevoel is helemaal wederzijds.
Ik wist dat vrouwen kieskeurig kunnen zijn. Maar zo kieskeurig............
"No infidels" is blijkbaar ook een relatieoverweging voor vrouwen tegenwoordig.

Stalin: "The only real power comes out of a long rifle."
En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).
Fallen Angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2008, 13:36   #388
Patsy Stone
Parlementsvoorzitter

Patsy Stone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel Bekijk bericht
Ik wist dat vrouwen kieskeurig kunnen zijn. Maar zo kieskeurig............
"No infidels" is blijkbaar ook een relatieoverweging voor vrouwen tegenwoordig.
Niet voor alle vrouwen, beste... Niet voor alle vrouwen.

Voor mij zou het tegendeel een afknapper zijn. Ik hoef eerlijk gezegd geen man die zich door een 2000 jaar oud boek laat voorschrijven hoe hij zich hoort te gedragen. Geef mij maar een man die voor zichzelf kan en mag denken.
Patsy Stone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2008, 13:41   #389
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patsy Stone Bekijk bericht
Niet voor alle vrouwen, beste... Niet voor alle vrouwen.

Voor mij zou het tegendeel een afknapper zijn. Ik hoef eerlijk gezegd geen man die zich door een 2000 jaar oud boek laat voorschrijven hoe hij zich hoort te gedragen. Geef mij maar een man die voor zichzelf kan en mag denken.
allé ze mogen toch nog denken van U
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2008, 13:57   #390
Patsy Stone
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
allé ze mogen toch nog denken van U
Gebeurt het soms dat jij iets inhoudelijk kan brengen?
Oud 24 oktober 2008, 14:12   #391
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patsy Stone Bekijk bericht
ma jongske toch, tmoet toch zeer doen hé
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2008, 14:17   #392
Patsy Stone
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
ma jongske toch, tmoet toch zeer doen hé
Ik ben geen 'jongske' en er doet niets zeer, buiten mijn rug momenteel. Toch opmerkelijk dat je je in dat ene topic NOOIT meer liet zien hé? Hoe zou dat komen, dorpspolitiekerke van Bachten-de-Kupe?

Edit: eigenlijk een beetje zoals in dit topic ook gebeurde.

Laatst gewijzigd door Patsy Stone : 24 oktober 2008 om 14:20.
Oud 24 oktober 2008, 14:23   #393
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Awel, omdat ik in een goede bui ben zal ik eens antwoorden op uw off-topic vraag in dit topic dat off-topic is geworden: nee, ik ben niet biseksueel maar wel HETEROseksueel. Ik zou alleen biseksueel worden als ik echt wanhopig zou zijn of er genoeg voor zou worden betaald... (dit laatste was een grapje, he)

Dus u hoeft zich geen zorgen over m'n relationeel leven te maken maar zou beter duimen voor me dat het iets wordt...

mijn vraag was natuurlijk niet off-topic. maar kom.

Citaat:
Ik zou alleen biseksueel worden als ik echt wanhopig zou zijn of er genoeg voor zou worden betaald...

je WORDT toch niet bisexueel? je bent het of je bent het niet. Zelfs als ik wanhopig op zoek ben naar sexuele bevrediging dan nog ga ik eerder naar een tril-tarzan grijpen dan aan een vriendin vragen of ze me even wil beffen hoor! .... ik snap dus écht niet wat je bedoelt.

Ik maak anderzijds wèl onderscheid voor "dwang": met het mes op de keel, of de revolver tegen mijn slaap, bef ik iedereen! (maar dat maakt me nog geen lesbische).

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2008, 14:33   #394
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
ben je bisexueel Uh-huh? dat was mijn vraag.

zou jij het misschien wèl zien zitten om met z'n vieren (vier vrouwen natuurlijk) wel wat pampelspelletjes te spelen, terwijl er om de twee dagen één van jullie met het "mannetje" moet gaan spelen? zoiets? Een c-klasse sexfilm dus.

Of is dat dan geen "keuze"? maar "normaal" als lid van een haremfamilie?
Hoor, hoor!! de fantasietjes van...
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2008, 21:39   #395
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Hoor, hoor!! de fantasietjes van...
... een onder de sloef liggende filosoferende man in zijn dromen...

shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be