![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat u alludeerde op het onderwerp van de draad waar we ons in bevinden. Om op uw vraag te antwoorden ga ikzelf een vraagje plegen. Bent u akkoord met het toepassen van discriminatie als uiting van een mening?
![]() |
![]() |
#382 |
|
![]() [quote]Nergens staat in het reglement dat de bewakers eerst de ministe van agitatie moeten raadplegen om zijn interpretatie van hitlergroet, onderwerping aan de sharia en applaus te toesten aan hun plicht (of gebrek daaraan).
![]() |
#383 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Helaas kan je een culturele hegemonie niet veranderen door een discussie in het parlement naar je toe te trekken. Was het maar waar. Daar heb je decennia voor nodig en het (centrum-)linkse establishment kan het tot in het oneindige rekken, al gebeurt er een burgeroorlog onder onze neus. @ Fieseler: Excuses, ik zal het herformuleren. De perceptie van tolerantie. Of wat men tegenwoordig tolerantie placht te noemen. Confrater tolerare latijn voor een 'last dragen'. Een last is het wel degelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#384 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben zo vriendelijk geweest uw vraag te beantwoorden zonder een tegenvraag te stellen. Wilt u nu dezelfde vriendelijkheid aan de dag leggen en mijn vraag op een gelijkaardige wijze beantwoorden? Dank bij voorbaat, djimi
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#385 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik geloof ook niet dat ze verplicht moeten optreden als Fieseler meent hitlergroeten of oproepen tot onderwerping van de sharia te ontwaren.
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 12 februari 2010 om 13:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#386 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Er wordt in alle massamedia, op alle internetfora, in zalen, klaslokalen op straat, de tram en hier dagelijks gediscussieerd over islam. In het Vlaams Parlement, het Federaal Parlement, bij de eedaflegging van Mahinur Özdemir in het Brussels Parlement, bij het feit dat de NPA een kandidate met hoofddoek op de lijst zet, in Italië, tijdens het breed maatschappelijk debat over de Franse Identiteit, in Nederland, Frankrijk, Zwitserland, het Europees Parlement, de VN en waarschijnlijk tot in het ISS wordt over de islam gediscussieerd. Maar volgens u is 'enig kritisch debat' uitgesloten? ... Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#387 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 12 februari 2010 om 14:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#388 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#389 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() dat komt ervan als je quotes die dan niet eens aan jou gericht zijn maar half leest.
Laatst gewijzigd door speurneus : 12 februari 2010 om 14:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#390 | ||
|
![]() [quote]
Citaat:
U ziet dus geen probleem met het lot van de vrouw in de islamitische landen*? U ziet dus ook niet de mens in de vrouw behalve als de wet u ertoe verplicht? De sharia IS de wet bij de moslims. U vindt dat de discriminatie, waar de hoofddoek slechts een klein onderdeeltje van is, dus prima omdat die "wet" dat voorschrijft? Citaat:
Gaat u mij nu al opleggen met welke zinsbouw ik een antwoord moet formuleren ook? */ op dit ogenblik staat Iran op de drempel van een revolutie omdat de vrouwen moegefolterd uit hun discriminerende carcan willen breken terwijl er hier in het "vrije" westen nog patriarchen rondlopen die die vrouwen graag terug in hun denigrerende dwangbuis willen steken. Bah...
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 12 februari 2010 om 15:02. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#391 |
|
![]() my point exactly!
![]() |
#392 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() wat ga je nog allemaal uit je duim zuigen om je grote ongelijk toch maar niet te moeten toegeven?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#393 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Het gebrek aan integratie, de enorme criminaliteitscijfers, de culturele overname d.m.v. islamisering, de hoofdelijke verantwoordelijkheid van vele moslims, hun afwijzen van onze waarden, normen en samenleving, hun demografische machtsgreep, etcetera. Maar een greep uit alle problemen waarbij men nauwelijks de vinger op de wonde durft te leggen. Europa is één grote no go zone aan het worden. U mag er gerust op zijn dat op het einde van wéér eens een debattenreeks er wederom niets veranderd zal zijn. Maar u heeft gelijk, ik heb het verkeerd geformuleerd. In plaats van kritisch debat had er effectief debat moeten staan. Gebrek aan resultaten van al dat gezwets verlamt ons. Citaat:
Op dit forum zitten er wat meer intelligente mensen dan in de rest van de samenleving, alsook onvoorwaardelijke verdedigers van het VB en dat is ineens de reden waarom er hier nog enigszins nuance weerklinkt. En nogmaals: de culturele hegemonie in combinatie met Noelle-Neumann's Spiral of Silence zorgt ervoor dat de Vlaming keer op keer gedegouteerd wordt door de islam, maar toch lekker op zijn luie zetel blijft zitten. Het is niet enkel de nachtmerrie van communisten, m'n beste... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#394 | |
Burger
|
![]() Citaat:
1. bear, endure, tolerate. Maar daar ga ik verder niet op in. Mijn Latijn is een beetje te roestig daarvoor. Komt er gewoon op neer dat tolerantie geen deugd is, maar gewoon iets dat we ondergaan tot een probleem opgelost wordt. Laatst gewijzigd door Remofski : 12 februari 2010 om 15:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#395 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#396 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#397 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#398 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#399 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En zoals u zelf aangaf betekent tolerare hetzelfde als dragen (of uithouden). Het onvoltooid deelwoord van dragen is dragend of verdragend (of uithoudend). De rest over "geen deugd" is gezever van uwentwege.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 12 februari 2010 om 16:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#400 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Noem het maar gezever, het is tenminste gefundeerd gezever. Waarmee ik natuurlijk geen afbreuk wil doen aan uw leerrijke lesje Latijn. |
|
![]() |
![]() |