![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#381 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Neen, je begrijpt het blijkbaar niet, het is nochtans eenvoudig.
1. Ofwel spreken de ruimtwezens tot ons, besturen ze ons zoals je zegt en hebben ze een invloed op ons 2. Ofwel zijn ze gewoon materie en hebben ze geen invloed op ons. Dit is een eenvoudige vraag, wat zegt je theorie, optie 1 of 2?
|
|
|
#382 | |
|
Banneling
|
Citaat:
"Optie 1!!" roept één groep... "Optie 2!!" roept de andere... |
|
|
|
|
|
|
#383 |
|
Banneling
|
Holy Harrie.
Die staat zelfs in Wiki? |
|
|
|
|
|
#384 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#385 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Enfin: hele volksstammen lijden aan die kwaal: van natuurkunde weten ze allen maar van filosofie begrijpen ze helemaal niets. |
|
|
|
|
|
|
#386 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#387 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En onze hersenen zijn blijkbaar nog niet zo ver gevorderd dat ze contact kunnen maken. Maar mijn hersenen zijn al wel zo ver dat ik kan begrijpen dat ze er moeten zijn. Citaat:
Als jij een auto bestuurt wil dat nog niet zeggen dat je er alles mee kan doen wat je wilt. Zo is het ook met de microwezens die ons lichaam besturen. Ze zijn afhankelijk van de mogelijkheden daarvan. |
||
|
|
|
|
|
#388 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#389 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#390 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De eerste drie brieven.
Ik schreef eerst drie brieven aan Harry Mulish; Delfgaauw, een filosoof in Groningen en aan Hahn, een Hegeliaans filosoof in Amstelveen. Van Harry kreeg ik geen antwoord en van Delfgaauw een kort antwoord met: iets kan verschillende oorzaken hebben, waaruit wel bleek dat ie zich niet teveel moeite had getroost zich in mijn theorie te verdiepen. En van Hahn kreeg ik mijn brief terug met correcties erbij voor zover ik ook wat over Hegel had geschreven, maar over mijn atoomtheorie schreef ie niks terug. Hij verwees me naar één van zijn discipelen. Voor de grap ben ik daar eens langs gegaan toen ik in de buurt was, maar die had het ook niet willen lezen. Wel kreeg ik een papiertje van hem met wat Hegeliaans gestuntel erop geschreven. Kortom: teleurstelling was mijn deel. |
|
|
|
|
|
#391 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#392 |
|
Banneling
|
Een enkel mier is redelijk dom, een kolonie kan bergen verzetten. Je zou toch verwachten dat de gezamelijke intelligentie van die miljarden beestjes toch een genie voortbrengt?
|
|
|
|
|
|
#393 |
|
Banneling
|
Laatst gewijzigd door Cdude : 9 april 2010 om 18:06. |
|
|
|
|
|
#394 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zit er geen vertaler/tolk tussen de ruimtewezentjes in je hoofd? Voor iemand met jouw hoogontwikkelde grijze massa moet dat toch een peulenschil zijn, zou ik zo denken... Maar ja, ik zal allicht te dom zijn om het te begrijpen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#395 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Is het ooit al eens bij je opgekomen dat het misschien niet aan die hele volksstammen ligt, maar aan jouw erbarmelijke wijze van debatteren en argumenteren en aan je complete incompetentie om een redenering logisch op te bouwen en te onderbouwen?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#396 | ||||
|
|
Citaat:
Als ze zo iets simpels als communicatie nog niet onder de knie hebben gekregen. Citaat:
Citaat:
Ik kan met een auto alles doen waarvoor hij ontworpen is. Indien de minimensjes het niet kunnen zijn ze opnieuw niet zo ver gevorderd. Citaat:
Dus jij denkt dat je verder gevorderd bent dan de rest van ons, terwijl je eenvoudige begrippen nog niet eens begrijpt die zo goed als iedere Nederlander wel begrijpt. Dat je zelfs nog geen Engels kan lezen, terwijl zo goed als iedere Nederlander dat wel kan. Denk je niet dat de andere mensen rondom jou eigenlijk slimmer zijn dan jij en dat jij het bent die hen niet begrijpt?
|
|
|
|
#397 | |
|
|
Citaat:
Nog steeds overtuigd dat het probleem niet bij jou ligt?
|
|
|
|
#398 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#399 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
als je daarmee bedoelt dat de microwezentjes mij hebben voortgebracht, dan is je vermoeden juist.
|
|
|
|
|
|
#400 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hoeft ook niet, want anderen spreken uitstekend Engels en kunnen het ook best even voor mij vertalen. |
|
|
|
|