![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij zijn voor het huwelijk.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#382 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Er zijn precies wat priesters en bischoppen die dat een beetje anders zien, die "heteroseksuele" relaties !
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#383 |
Minister-President
|
![]() BINGO de nagel op de kop !
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá Laatst gewijzigd door nabat54 : 4 december 2010 om 02:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#384 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#385 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#386 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#387 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die overeenkomst is inderdaad een probleem. Eén van de verwijten van het Vlaams Blok aan de islam is immers net die homofobie. Dezelfde homofobie waaraan het Vlaams Blok zich dus zelf schuldig maakt. Het kan natuurlijk ook zijn dat u hypocrisie niet als een probleem beschouwt voor een politieke partij die haar zogenaamde "morele opvattingen" hoog in het vaandel draagt...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 4 december 2010 om 10:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#388 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#389 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
1 – Het VB vaart vanaf nu een progressievere koers. Voor te beginnen wordt duidelijk afstand genomen van alles wat met (neo)nazisme en oerconservatief katholicisme te maken heeft. Voorts wordt discriminatie van minderheden afgezworen. De absolute gelijkheid van homo’s wordt erkend en er worden enkel effectieve misdadigers geviseerd, of het nu autochtonen of allochtonen zijn. Complete bevolkingsgroepen culpabiliseren is verleden tijd. Ook het naar buiten brengen van hun ideeën en standpunten gebeurt thans op een fatsoenlijke, menswaardige manier. Geen grove slogans meer, maar een ter zake doende melding van de VB- ideologie volgens eer en geweten. Tijdens debatten worden verschillen van mening uitgepraat met respect voor de andere partijen en zonder persoonlijke aanvallen en scheldpartijen. Er worden ook nieuwe talentvolle krachten aangetrokken met een absoluut maagdelijk verleden. Zij worden het nieuwe gezicht van een menselijk VB-Nieuw met een schitterende toekomst. 2 – Het VB vaart vanaf nu een retro-conservatieve koers. Voor te beginnen wordt zeker geen afstand genomen van alles wat met (neo)nazisme en oerconservatief katholicisme te maken heeft. Integendeel, de banden worden nauwer aangehaald uit schrik dat ze zelfs dit uitstervende marginale kiespubliek zouden verliezen. Voorts blijft de discriminatie van minderheden in voege. De absolute ongelijkheid van homo’s wordt gepropageerd en er worden vooral allochtone misdadigers geviseerd. Complete bevolkingsgroepen culpabiliseren blijft schering en inslag. Ook het naar buiten brengen van hun ideeën en standpunten blijft gebeuren op een platte manier met grove slogans waar ieder deftig mens van gruwelt. De VB-ideologie blijft een doorslagje van de partijen waar hun nostalgie naar uitgaat, waaronder vooral het VNV, om het bij Vlaanderen te houden. De Islamhaat vervangt glansrijk de voorbijgestreefde communistenhaat. Tijdens debatten worden verschillen van mening niet ten gronde uitgepraat en is er totaal geen respect voor de meningen van de andere partijen, persoonlijke aanvallen en scheldpartijen zijn legio. Oude fossielen worden in hun macht bevestigd en er worden geen nieuwe talentvolle krachten aangetrokken. Het gezicht van het VB wordt hoe langer hoe doorgroefder en is totaal versleten. Dit is terug het onmenselijke Vlaams Blok, deze maal echter zonder enige toekomst. Game over. Op het einde van de vergadering namen Filipke, Gerolfke en Brunoke de domste beslissing uit hun carrières: ze kozen voor optie 2. De val onder de kiesdrempel komt in zicht voor het VB. Eigen schuld, amorele bult!
![]() |
![]() |
#390 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar leest u iets over "verschillen"? Nog niet goed wakker?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#391 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#392 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Vlaams Blok is wel degelijk homofoob en laat geen gelegenheid voorbij gaan om dat uitvoerig te demonstreren, zoals Dewinter dat ook nu weer doet.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#393 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#394 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach, neen, dat is slechts uw vooringenomenheid. Tegenwoordig worden kritische opinies onmiddellijk vereenzelvigd met een of andere fobie. Iemand die homoseksualiteit als een psychologische afwijking beschouwt of niet bij de normale vormen van seksualiteitsbeleving plaatst, is in mijn ogen geen "homofoob".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#395 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#396 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat is het dan anders, homofobie? Een fobie voor homo's? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#397 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#398 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#399 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoek misschien eerst eens op wat homofobie betekent, vooraleer je weer in het quote-archief terecht komt met een idiote uitspraak...
![]() |
![]() |
![]() |
#400 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat het u lijkt te zijn, is irrelevant.
![]() |
![]() |