![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
OF hij wéét waar hij naartoe gaat, en voor wat. In zulk geval zal hij goed uitgerust komen , met een goed voorbereid plan. Natuurlijk zijn er ook uitzonderingen, mafketels, sadisten, die komen om mensen te verkrachten en te vermoorden...Dat weet jij als slachtoffer allemaal niet, waarom juist dat iemand inbreekt bij u. En daarom is je daartegen fysiek verdedigen ook verantwoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#382 |
Banneling
|
![]() Als filosoof slaapt, kan de wereld vergaan, het zal hem niet deren.
![]() Wat met uw vrouw, is die ook zo een vertrouwelijk gemoed ? Want dat is toch niet zeer geruststellend, zo een echtgenoot die van niets wakker word ? Zeker in een verrijkte buurt, in een huis dat reeds meermaals bezocht werd door inbrekers ? Of heb je een goede nachtrust omdat uw vrouw heel de nacht wakker ligt, met een wapen & telefoon in de hand gedrukt ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#383 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#384 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#385 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#386 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#387 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zeker wanneer de ouders reeds weten tot wat hun kind in staat is. Ik zou er dus niet van verschieten dat ze 2 verliezen te lijden hebben, hun zoon en hun bron van inkomen
![]() |
![]() |
#388 |
Minister
|
![]() Hij werd wel bedreigd met een schroevendraaier, dus zijn fysieke integriteit was in gevaar --> recht op verdediging
![]() |
#389 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#390 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En eentje die een specifiek doel heeft om snelle, en dikke winst te maken, die vangt hier ook bot. Ikea meubels, boeken, goedkope, trage, maar extreem zuinige computers en veel gereedschap. Ik zit hier veilig in mijn huize Chaos. En ik blijf aan die veiligheid werken.
![]() |
![]() |
#391 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#392 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ik ga dat bij ons thuis toch ook eens moeten herbekijken, ze moeten weliswaar over de schutting van de geburen kruipen om langs achter binnen te geraken, maar toch, mijn achterdeur staat gewoon soms dikwijls los... Den hond is gene viezen, maar hij bewaakt wel het voorportaal, ik weet eigenlijk niet wat er zou gebeuren, maar het is nen herder... kom als er vooraan beweging is schiet m toch naar de deur... voor gevaar gromt hem ook heel gemeen. Ik zou toch niet graag in die inbrekende knul zijn plaats zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#393 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doet me denken aan onze machinebedieners als ik met een rothumeur naar een probleem toedender.
![]() |
#394 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#395 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Fred. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#396 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#397 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Man , a mean killing machine recht uit de hel. Op een of andere manier hield ik die wel onder controle, maar dat was echt werken. Moest die op iemand op gesprongen zijn, daar was niks van over gebleven. Al menig kieken , en occasioneel een kat uit de buurt, had het al mogen ontgelden... Die beesten voelen dat dus he, of ze kunnen proberen of niet, en of ge schrik hebt of niet... Die zijn baas kon d'r geen handen aan steken en heeft hem uiteindelijk moeten wegdoen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#398 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#399 |