![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Moslims gewenst? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
22 | 32,35% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
46 | 67,65% |
Aantal stemmers: 68. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit 't welvaren van de staat vloeit automatisch 't welvaren van de mensen voort!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#382 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De politieke klasse en de broodheren die ze vertegenwoordigen hebben deze mensen uitgenodigd, dit om dE plaatselijke (en tevens Europese) verdeel en heers, het links-rechts paradigma nieuw leven in te blazen.
Als ik iemand buiten wil dan zijn het wel de meesters die denken vanuit chaos en mensenleed nieuwe orde te scheppen. Zij moeten op eerste plaats weg, voor alle anderen zoeken we een oplossing. SAMEN STERK ! ![]() Nota: ik heb niet gestemd in deze poll. Laatst gewijzigd door zonbron : 19 december 2011 om 04:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#384 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#385 |
Banneling
|
![]() Waarom? Kun je uitleggen wat je precies stoort aan "de islam"?
Laatst gewijzigd door Mam : 19 december 2011 om 10:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#386 |
Banneling
|
![]() Net als alle religies denken zij een monopolie te hebben op de waarheid. Ik heb niets tegen moslims als persoon, maar tegen de Islam. Zij is de zoveelste godsdienst die totalitaire regeltjes heeft. Het is geen haar beter als het christendom omdat in beiden de vrouw als minderwaardig gezien word en daarvoor onderdrukt word. Beperken tot de huiskring of opdoeken die boel, zoals met alle religies die een zwarte achtergrond hebben en een middeleeuws knutselboek aanhangen (Alsof de Bijbel en de Koran nog het woord van het God bevatten)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#387 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh, Mam, ik stel voor dat U hoofdstukje 4 in de Koran eens naleest. U weet wel, An-Nisa, oftewel, hoe vrouwen 2derangsburgers worden.
U kan ook het hoofdstukje "Krijgsbuit" nalopen. Ook zo'n plezant stuk. En dan ga ik nog niet eens uitwijden over een paar "hiaten" in dat geniale boekwerk.
![]() |
#388 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#389 |
Minister
|
![]() 'Je hais vos idées mais je me battrais jusqu'au bout pour que vous puissiez les exprimer."
Dat was dus Voltaire. En hij heeft nog altijd gelijk. Voor godsdienstvrijheid en vrijheid van meningsuiting hebben mensen gevochten en zijn mensen gestorven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#390 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het communisme is dus helemaal geen geloof noch ene godsdienst, en dat beweren bewijst voor mij dat je er ook weer niets van kent. Laatst gewijzigd door Marxmannetje : 19 december 2011 om 11:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#391 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dat ging wel over Godsdienst en niet over vrije meningsuiting. De religie moet in de pas lopen van de democratie en niet omgekeerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#392 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo proberen mensen van hier hun kinderen van thuis uit een goede opvoeding mee te geven. De mensen die ingevoerd zijn vanuit Noord Afrika die zeggen dat hun kinderen die opvoeding maar op straat moeten krijgen. Zoals dat dan gebeurde met een stok op straat in Noord Afrika. Hier is zoiets trouwens verboden, om over goede smaak nog maar te zwijgen. Die levenswijzes gaan nu eenmaal niet samen, ze zijn te verschillend. Dat is gezond verstand, we hebben het dan niet over goed en slecht.
![]() |
![]() |
![]() |
#393 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#394 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja
32,20% Nee 67,80% gelukkig zegeviert de rede hier alvast op het forum!
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#395 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#396 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#397 |
Banneling
|
![]() Ik heb de indruk dat topicstarter ongewenst is.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#398 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() open een poll dan weet je het, uit de deze poll leid ik in ieder geval af dat moslims hier niet gewenst zijn en jij?
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. Laatst gewijzigd door Dixie : 19 december 2011 om 18:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#399 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#400 |
Banneling